Toyota змінила логотип

Японський автомобільний концерн представив новий дизайн свого бренду. Тепер логотип виглядає більш мінімалістичним. Перехід до нового оформлення проведуть поступово.

 

Компанія Toyota представила новий дизайн емблеми. Логотип японського автоконцерну став двомірним і більш мінімалістичним. Це сигналізує про нову еру для Toyota, йдеться на сайті компанії.

 

У Toyota додали, що нова візуальна ідентифікація заснована на спрощенні і на чотирьох ключових принципах: далекооглядовість, готовність до мобільності, чудова якість і мегазлагодженість.

 

Також у компанії вважають, що новий логотип однаково підходить як звичайним автомобілям Toyota, так і електрокарам та беспилотникам.

 

Перехід до нового оформлення буде проходити поступово.

 

Нагадаємо, що до цього новий логотип показала компанія Nissan. Першою моделлю, на якій з’являться нові шильдики, стане електрокар Ariya.

 

Раніше такий самий шлях обрали німецький автовиробник BMW і південнокорейський автоконцерн Kia.

 

Новини від Корреспондент.net в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/korrespondentnet

Источник: www.ua.korrespondent.net

No votes yet.
Please wait...
Поділіться своєю любов'ю

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *