У київському метро розповіли про причини масштабного збою

У підземці повідомили, що причиною стало перевантаження, через яке вийшло з ладу обладнання та пообіцяли не допустити “зради” в майбутньому.

 

У метрополітені Києва прокоментували вчорашній збій у роботі систем для оплати проїзду, і розповіли про роботу, яку проводять для того, щоб це більше не повторилося. Про це у вівторок, 17 грудня, повідомляє прес-служба метрополітену.

 

“Зараз фахівці метрополітену і КП ГІОЦ (оператора системи е-квитка) детально вивчають випадок і розробляють механізми недопущення подібних збоїв у роботі”, – зазначено в повідомленні.

 

У метрополітені також вказали на причину проблеми: “За попередніми даними, через перевантаження вийшло з ладу обладнання підземки. Найближчим часом оператор системи е-квитка КП ГІОЦ “запустить резервну мережу”.

 

“Фахівці вирішують технічні, організаційні та юридичні питання для того, щоб подібна зрада більше не повторилася”, – повідомили в підземці додавши, що продовжують робити все, щоб поліпшити сервіс.

 

Нагадаємо, напередодні ввечері в київському метрополітені стався великий збій, через який пасажири не могли оплатити проїзд ні Картою киянина, ні іншими картами. В результаті, на станціях виникли величезні затори, а на станції Площа Льва Толстого пасажири влаштували погром, виламавши турнікети.

 

Як повідомлялося, в кінці листопада у столичному метро стався масштабний збій, через який можна було оплатити проїзд банківською картою.

 

 

 

Источник: www.ua.korrespondent.net

No votes yet.
Please wait...
Поділіться своєю знахідкою

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *