Відродження легенди про Довбуша – новий бренд з вогнем у душі

“Нащо легенду вигадувати, якщо легенда існує і потроху, невиправдано стирається з пам’яті”, – подумали в компанії Алеф-Віналь і вивели на ринок коньячний бренд, давши йому ім’я славетного українського героя – Олекси Довбуша.

Але засновники новинки переконують: “Довбуш Карпатський” – більше ніж просто новий коньяк, тому що над розробкою “Довбушу” працювали кращі карпатські технологи”.

Відсилка назви до карпатської легенди про Олексу Довбуша – не тільки пряма вказівка на походження новинки, але й краща характеристика самого напою. Як і відомий кожному українцю герой, коньяк “Довбуш Карпатський” відрізняється волелюбним запальним характером та міцністю.
Лінійка бренду складається з двох позицій: трьох та п’ятирічної витримки, кожна з яких має свої особливості, унікальний карпатський смак та букет. Пляшку легко впізнати, завдяки оригінальній формі.  А сповнена символізму етикетка – відсилка до міфу про славетне золото Довбуша, яке заховано благородним розбійником десь у карпатських горах і досі не знайдене. Таку ж монету сам герой носив із собою у якості оберіга. Не виникає сумнівів, що талісман принесе удачу і брендові, бо ж ті, хто вже спробував новинку, лишають лише схвальні відгуки.  “Довбуш Карпатський” вже доступний у вільному продажу на полицях більшості крамниць, тож ви самостійно можете оцінити новинку від Алеф-Віналь та відчути вогонь у душі.

За матеріалами прес-релізу

 

 


 

Источник: www.ua.korrespondent.net

No votes yet.
Please wait...
Поділіться своєю знахідкою

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *