У вітрин з ковбасною продукцією покупці часто “зависають” довше, ніж в інших відділах. Причин тому кілька: ковбаси, сосиски – зручний і смачний продукт.
Виробників чимало, а асортимент найрізноманітніший – від класики до новинок. Але основна причина – міфи.
На ринку ковбасної продукції дуже висока конкуренція і в боях за споживчі симпатії підтримку віри в старі міфи і розкручування міфів нових – дуже зручна зброя. Ось тому і втрачаємо багато часу в ковбасному відділі, оцінюючи сподобався продукт з точки зору “з’їденої” нами інформації.
З метою розвіяти ці міфи з’явився інформаційний проект “Ми це з’їли”, консультантом якого був обраний великий виробник ковбасної продукції – ТМ “Бащинський”. Чому саме ця торгова марка? – часто задають нам це питання. Відповідаємо: “Ми довго оцінювали кожного виробника в даній категорії і основним завданням було – це його показники з точки зору ринку: рівень продажів, лояльність до бренду у кінцевого покупця, стандартні виробництва і соціальна відповідальність. Наприклад, по зростанню продажів за три роки рівень продажів збільшився по ТМ “Бащинський” більш, ніж в два рази зафіксувавши свої позиції в трійці лідерів в Україні – це говорить про те, що марка “визнана” покупцем. Рівень лояльності з досліджень “Тейлор Нельсон Софрез Україна” зросла на 11% з 2018 року, а Виробнича площадка – станом на 2019 рік одна з найбільш технологічних і сучасних, що доводять міжнародні сертифікати FSSC 22000, ISO 22000: 2005, ISO / TS 22002 -1: 2009 і додаткові вимоги FSSC 22000 (Version 4.1).
Повернемося до “міфів”: “Хороша ковбаса – ковбаса дорога, хороші сосиски – сосиски дорогі”. Чи так це?
Кому вигідно, щоб ми в це вірили
Кожен виробник буде захищати свої інтереси і розповідати, обґрунтовувати їх.
Дорога – це не факт, що добре, може просто хочуть “заробити” чи немає можливості оптимізувати виробничі ланцюжки.
Ми в цій статті самостійно розглянули всі аспекти, на які варто звертати увагу при покупці продукції. Хочемо ми чи ні, але у кожного свої фінансові можливості і смакові переваги – це факт від якого не втекти. Тому вибирати нам необхідно самостійно, але обов’язково усвідомлено. Тож почнемо:
1. Перше – Наявність власної сировинної бази. Це важливий факт, тому що якість продукції безпосередньо залежить від стабільності сировинної бази.
2. Друге – технічне оснащення, адже технології дозволяють оптимізувати процес виготовлення продукції.
3. Третє – вміння вибудувати шлях продукту від м’ясокомбінату до прилавка магазину без зайвих витрат. Великі компанії з великим оборотом можуть собі дозволити не тільки дотримання температурних і санітарних норм, а й оптимізацію витрат на доставку продукції.
4. Амбіції і відповідальність – ряд дрібних виробників може собі дозволить не вказувати в складах все, що насправді є – але це не означає, що в цій ковбасі чи сосисках немає цих інгредієнтів, Е і т.д. це говорить про те, що виробник готовий заплатити всі можливі штрафи, але тільки оборот офіційний він заявляє мінімальний, тому і штраф його не лякає. А ось великий виробник, який виходить з рекламою на всю країну, показує не тільки свою впевненість і амбіції, а й стає відповідальний за кожен свій крок, за кожну “букву” на етикетці.
5. П’яте – якщо ринок пропонує цінові акції, то велика частина з нас “повз” не проходить, але тут потрібно так само усвідомлено вибирати: звернути увагу на термін продукції, на зовнішній вигляд і на рівень довіри до торгової марки: дрібні виробники можуть собі дозволити міняти рецептуру для оптимізації ціни, чого не припустимо у сертифікованого виробника. І основне питання – рівень знижки – тут задайте собі питання самі: чи може бути продукт зі знижкою -50% в стандартній рецептурі? Чи може продукт коштувати дешевше, ніж 50 грн. за кг?
Так скільки ж?
Ми рекомендуємо вибір починати не з ціни, а з основних моментів, які ми вище описали і при цьому тримати баланс. Адже за фактом в асортименті кожного виробника (починаючи від виробництва автомобілів до виробництва крупи) є продукти / асортимент з різними ціновими сегментами, тому що задача: задовольнити різні потреби.
На момент підготовки цього матеріалу середня ціна по Києву на сосиски вищого сорту складала 239 за 1 кг. і 127 грн. за кілограм сосисок першого сорту. Сардельки обійдуться в 154 грн. / Кг., А ковбаса шинка – в 174 грн. за кілограм.
За надану інформацію і консультації профільних фахівців при підготовці матеріалу дякуємо ТМ Бащинський, партнера проекту “Ми це з’їли”.
Источник: www.ua.korrespondent.net