У Нью-Йорку відкрились виставки, присвячені азійській моді

У нью-йоркському Музеї Китаю відкрилися дві виставки, присвячені азійській моді.

Перша показує вплив західної сукні на шанхайську моду в період з 1910-х до 1940-их років, інша сконцентрована на дизайнерах останніх трьох десятиліть, які стали зірками модної індустрії в США, а також у Китаї.


В експозицію під назвою Перший ряд: китайсько-американські дизайнери, зокрема, увійшла червона весільна сукня Віри Вонг, яка є провокаційною для весільної церемонії, але традиційною для Китаю, темно-синя сукня Джейсона Ву з колекції, на яку надихнув фотограф Гельмут Ньютон (Helmut Newton ), а також вироби, створені дизайнерами Opening Ceremony Умберто Леоном (Humberto Leon) і Керол Лім (Carol Lim) у співпраці з брендом Timberland, Робертом Клержері (Robert Clergerie) і багатьма іншими.


Як зазначила куратор, дизайнер Мері Пінг (Mary Ping), метою виставки є не демонстрація подібності дизайнерів азійського походження, а їх різноманітність.


Також читайте у розділі Lifestyle & Fashion:



  • У США пройде двогодинна виставка Фешн-еволюція Мaдонни


  • Анні Вінтур не сподобалася статуя оголеної Вів’єн Вествуд


  • Фонд Prada проведе виставку в рамках Венеційської бієнале


  • Девід Боуї у вашому розпорядженні. У Лондоні відкривається бутік у стилі легендарного музиканта


  • У Парижі пройде виставка, присвячена Chanel № 5


  • В останні роки в модній індустрії стався запаморочливий зліт американських дизайнерів азійського походження – наприклад, Олександр Венг (Alexander Wang) був призначений креативним директором Balenciaga, а Джейсон Ву (Jason Wu) створив сукню для Мішель Обами (Michelle Obama) на першу та другу інавгурації президента Барака Обами (Barack Obama) у 2009 і 2013 роках.


    Однак завоювання модної індустрії представниками азійської спадщини почалося ще в 80-х з такими відомими дизайнерами, як Віра Вонг (Vera Wang) і Ганна Суї (Anna Sui). Nautica – класичний американський бренд спортивного одягу – був заснований в 1983 році Девідом Чу (David Chu), чия сім’я іммігрувала з Тайваню. Його перша куртка-вітрівка, створена в 1989 році, стала справжнім хітом.


    Зміна сприйняття азійської культури стає ще більш значущою, якщо дізнатися, що наприкінці XIX – початку XX століття єдиним зв’язком американських азіатів з модною індустрією була їхня робота в пральнях.


    “Тепер ви не думаєте про участь американців китайського походження в моді в якості пралень-автоматів, – розповідає виконавчий директор музею Хелен Ко (Helen Koh). – Тепер ви згадуєте модних дизайнерів”.


    Нагадаємо, що минулого тижня в каліфорнійському універмазі Macy’s відбулась двогодинна виставка Фешн-еволюція Мадонни (Madonna’s Fashion Evolution).


    За матеріалами видання:  Elle.ru


    Приєднуйтеся до спільноти Корреспондент Lifestyle&Fashion на Facebook та групи Корреспондент Lifestyle&Fashion вКонтакте.

    Источник: www.ua.korrespondent.net

    No votes yet.
    Please wait...
    Поділіться своєю знахідкою

    Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *