“У чистому світі”, або Як глобальні політики Unilever реалізуються в Україні

Глобальна корпорація має чітку стратегію реагування на виклики. На прикладі кампанії “У чистому світі не хворіють діти” видно, як стратегія сталого розвитку реалізується в конкретній ситуації і для нашої країни.

 

Кризи на кшталт епідемії Covid-19 безпосередньо впливають як на життя людей, так і на бізнес, викликаючи збої і нестабільність. Компанії, які сповідують принципи сталого розвитку, реагують на кризи ефективніше та швидше за інших, тому що у таких компаній вже сформовані необхідні механізми на рівні стратегій і тому вони готові діяти швидко, цілеспрямовано і системно.

У цьому сенсі кейс Unilever є неабияким прикладом: компанія запустила свій План сталого розвитку та покращення якості життя Unilever (USLP) ще 2010 року, тобто за півдесятка років до того, як народилися Цілі сталого розвитку (ЦСР) в межах Глобального договору ООН.

Масштаби Unilever є такими, що запроваджений нею План сталого розвитку (USLP) глобально вплинув на правила гри як для самої компанії, так і для багатьох інших – партнерів, постачальників, регіонів ведення бізнесу, локальних спільнот, а також на величезну кількість малих і середніх підприємств.

Після десяти років реалізації USLP уже видно його результати і можна оцінити вплив на навколишній світ – розширення прав і можливостей жінок, захист навколишнього середовища, поліпшення здоров’я і благополуччя населення, підтримку сталого сільського господарства.

У процесі реалізації цілі USLP ставали чіткішими і вимогливішими, в тому числі щодо управління відходами, зниження викидів парникових газів і споживання води.

2020 року компанія завершила десятирічну програму USLP і трансформувала її нову корпоративну стратегію – Unilever Compass. “Це точно не кінець. Наш шлях до того, аби зробити сталий розвиток і поліпшення якості життя звичайним явищем для 8 мільярдів людей у світі, все ще триває”, – заявив СЕО Unilever Алан Джоуп, який очолив компанію в 2019 році, а до того був керівником її підрозділу косметичної продукції.

Компас, на думку Алана Джоупа, прокладає шлях до реалізації бачення Unilever як лідера в галузі сталого розвитку в усьому світі: “Ми збираємося впровадити новий набір провідних зобов’язань для всіх наших брендів. Вони будуть сприяти вирішенню ключових викликів нашого часу в таких напрямках, як упаковка та відходи, гендерна рівність, права людини, справедлива вартість і, звичайно ж, зміна клімату та соціальна інтеграція”.

Обов’язковим є сприяння суспільству в разі надзвичайних ситуацій. “Як ми можемо допомогти? – задається питанням міжнародна корпорація і одразу ж відповідає: – Коли трапляється лихо, ми надаємо допомогу у таких напрямках, як гігієна й освіта, виділення продукції і фінансової допомоги. Це підтримує людей у вирішенні тих нагальних проблем, які виникають під час надзвичайних ситуацій “.Стратегія сталого розвитку в компанії Unilever передбачає три компонента реагування на надзвичайні ситуації, в тому числі пандемію Covid-19:

– стійкість – готовність до надзвичайних обставин;
– підтримку під час кризи;
– відновлення, зокрема спільнот, економіки та виробничо-збутових ланцюжків.

У відповідь на реалії пандемії Covid-19 Unilever надає засоби гігієни, дезінфікуючі засоби і продукти харчування на суму 100 мільйонів євро по всьому світу. Компанія також виділила близько 50 мільйонів євро для Платформи протидії Covid-19 Всесвітнього Економічного Форуму, підтримуючи неурядові організації, включаючи ЮНІСЕФ та УВКБ ООН (управління у справах біженців).

Unilever також заснувала Hygiene & Behaviour Change Coalition, коаліцію, спрямовану на покращення гігієни та санітарії і зміну поведінки, щоб навчити мільярд людей практичних кроків щодо запобігання зараження. Ця коаліція створена спільно з урядом Великобританії.

Зараз коаліція прагне забезпечити, аби близько мільярда людей у всьому світі регулярно мили руки з милом, практикували дистанціювання і носіння масок в громадських місцях, а також дезінфекцію поверхонь за допомогою відповідних дезінфікуючих засобів.

Компанія розпочала з адаптації її програм зі зміни поведінки, заснованих на фактичних даних, зібраних враховуючи реалії пандемії Covid-19.. Використовуючи свою обізнаність про споживачів, Unilever діє через силу своїх брендів категорій особистої гігієни і товарів по догляду за домом, зокрема Domestos, Dove, Lifebuoy та ін.

Україна також в полі уваги цієї кампанії із запровадження особливих заходів гігієни під час епідемії. Програма “Школа Domestos” є частиною соціально-освітнього проекту “У чистому світі не хворіють діти”. Ця ініціатива спрямована на те, щоб привернути увагу батьків і дітей до важливості дотримання правил особистої гігієни.

Перший такий проект бренд реалізував ще 2014 року, чим успішно довів його ефективність: батьки отримали необхідну інформацію, діти – безліч цікавих заходів, а три перші школи в рейтингу – сучасний ремонт санвузлів, який відповідає світовим стандартам

Надалі в 2020 році програма була розширена до навчальної кампанії “Знову до школи” у відповідь на реалії життя під час пандемії. Метою кампанії є забезпечення чистоти, дезінфекції робочих поверхонь і повної готовності до прийому учнів у новому навчальному році. UNICEF, Міністерство Освіти і Науки України та “Юнілівер Україна” разом змогли привернути увагу керівників шкіл і батьків до проблеми гігієни поверхонь у школах і навчити шкільний персонал чистити поверхні, до яких діти торкаються найчастіше.

Загалом, до кінця 2020 року 2300 шкіл і понад 450 000 школярів України взяли участь у проекті.

Зважаючи на бурхливі події, які відбуваються в світі, Domestos не може залишатися осторонь і робить усе можливе для захисту здоров’я населення. На початку пандемії “Юнілівер Україна” забезпечила основні опорні лікарні в усіх областях України необхідною кількістю дезінфекційних засобів. Уже в березні-квітні 2020 року понад 5000 л Domestos було передано в 50 опорних лікарень у 24 областях України.

2020 року Domestos спільно з UNICEF і Міністерством Охорони Здоров’я України забезпечив дезінфікуючими засобами 1700 українських шкіл для безпечного проведення зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО).

Тож постає нерозривний ланцюжок:
– глобальна стратегія сталого розвитку;
– підпорядкована стратегії тактика вирішення глобальної надзвичайної проблеми;
– адаптована до локальних умов глобальна тактика вирішення важливої суспільної проблеми, протистояння надзвичайним викликам.

Читайте Korrespondent.net в Google News

Источник: www.ua.korrespondent.net

No votes yet.
Please wait...
Поділіться своєю знахідкою

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *