Вимірювання температури, дистанція у літаку та здорожчання квитків: як можуть змінитися правила авіаперельотів після пандемії – новини України та світу

Нові правила безпеки можуть діяти сім років.

Країни ЄС від середини травня поступово планують відновлювати авіасполучення. Насамперед, йдеться про поновлення внутрішніх рейсів, зокрема у Австрії, Чехії, Греції, Німеччині, Латвії та Польщі. Водночас найбільші авіакомпанії світу закликають уряди країн заради безпеки ухвалити єдині міжнародні стандарти для усіх аеропортів, про це йдеться в сюжеті ТСН.19:30

В аеропорту

Для того, щоб потрапити у салон літака незабаром потрібно буде пройти перевірку через спеціальні “ворота”, які перевірятимуть температуру тіла в туристів. Їх вже розробляють у кількох країнах. А в аеропорту Гонконгу навіть випробовують на пасажирах. Уся процедура займає 40 секунд.

Читайте також:

Спершу електрички, потім "Інтерсіті": ЗМІ дізналися, як в Україні буде відновлюватися залізничне сполучення

На території самого летовища взаємодія між персоналом та пасажирами задля безпеки має звестися до мінімуму. Реєструватися на посадку та купувати необхідні авіапослуги доведеться онлайн. За можливості багаж здавати теж потрібно буде самостійно.

Проходити контроль безпеки проситимуть з дистанцією у два метри. Дотримуватися її доведеться навіть членам родини. “До” та “після” контролю усіх проситимуть мити чи протирати руки дезінфекторами. На усе це піде значно більше часу, аніж зазвичай. А тому пасажирам варто буде приїжджати щонайменше за чотири години до рейсу.

Відео

Світ випрацьовує нові правила авіаперевезень: які зміни чекають на пасажирів

Пів десятка європейських країн від середини травня планують поступово відновлювати авіаційне сполучення. Насамперед йдеться про поновлення внутрішніх рейсів, зокрема у Австрії, Чехії, Греції, Німеччині, Латвії та Польщі. Водночас, найбільші авіакомпанії світу закликають уряди країн ухвалити єдині міжнародні стандарти для усіх аеропортів.  

“Усюди на землі будуть позначки для пасажирів, аби вони бачили на якій відстані варто дотримуватися дистанції. Також це стосуватиметься сидінь у залах очікувань. Шість разів на годину ми провітрюватимемо приміщення”, – зазначає Девід Пісоні, працівник італійського аеропорту “Мілан-Мальпенса”.

Також в аеропортах можуть облаштувати лабораторії для швидкого аналізу крові, оскільки вимірювання температури не надто ефективне для людей із безсимптомним перебігом хвороби.

“Схоже на те, що найближчі три-чотири роки люди не зможуть літати настільки часто, як раніше. А забути про усі ці вимушені заходи зможемо лише років через сім”, – каже Браян Самерс, журналіст з авіації.

У салоні літака

Читайте також:

Авіакомпанія Wizz Air відкриє другу базу в Україні вже у липні і запускає нові рейси

Зміниться усе й в салоні літака. Члени екіпажу та пасажири змушені будуть увесь рейс сидіти в масках. Деякі азійські авіакомпанії своїх співробітників узагалі планують забезпечити засобами індивідуального захисту, зокрема, комбінезонами, рукавичками та окулярами.

За можливості буде збільшуватися й відстань між сидіннями. Пропонується також встановити пластикові перегородки.

Більшість урядів хочуть змусити авіакомпанії середні крісла залишати вільними. А це означає, що рейси повністю заброньованими не будуть, тож квитки можуть значно здорожчати.

Мар’яна Зінковська

Источник: www.tsn.ua

No votes yet.
Please wait...
Поділіться своєю знахідкою

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *