Використані фірмові склянки Starbucks злетіли в ціні

Американці купують склянки із впізнаваною символікою, щоб відтворити вдома атмосферу кав’ярні.

В американських онлайн-магазинах зріс попит на багаторазові пластикові стакани Starbucks, що спровокувало зростання цін на них. Про це пише Business Insider.

Особливим попитом користуються склянки, які змінюють колір. Комплект таких у самому Starbucks коштує 20 доларів. А фірмовий стакан Confetti – чотири долари. Однак купити такі зараз у кав’ярнях неможливо. Через коронавірус Starbucks обмежив продаж кави в багаторазових склянках, а також закрив більше половини своїх кав’ярень у США і Канаді.

 

Купити фірмові склянки кав’ярні тепер можна тільки з рук і часто такі, які вже були у вжитку.

 

Попит спровокував ціни. Націнка в онлайн-магазинах на них тепер досягає 500%.

 

Гендиректор онлайн-магазину Poshmark Маніш Чандра розповів, що покупці зазвичай використовують стакани від Starbucks, щоб відтворити атмосферу кав’ярні у себе вдома.

 

“Люди роблять каву вдома і розливають її у фірмові склянки або кухлі, щоб влаштувати віртуальні кавові зустрічі в Zoom”, – розповів Чандра.

 

Раніше мережа кав’ярень Starbucks заявила, що збільшить кількість безготівкових варіантів оплати, щоб знизити ризик зараження клієнтів коронавірусом.

 

Новини від Корреспондент.net в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/korrespondentnet

Источник: www.ua.korrespondent.net

No votes yet.
Please wait...
Поділіться своєю знахідкою

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *