Тест-драйв Opel Grandland X

Половина всього модельного ряду Opel, офіційно представленого в Україні, – це кросовери: молодший Crossland X і старший Grandland X, який перед вами.

 

Обидва побудовані на модульній французькій платформі EMP2, але їх розділяє 7 см колісної бази і 100-170 тис. грн цінової різниці, в залежності від комплектації. Не те, щоб прірва, але значні цифри.

 

Дизайнерська мова не колюча: спокійні форми, плавні переходи… Таку зовнішність можна назвати позачасовою. Вона не збере всі призи на всіх конкурсах, але довго не застаріє. І час вже починає підтверджувати це сміливе, здавалося б, твердження: скоро почнеться рік 2020-й, а Grandland X, представлений в 2017-му, не виглядає дідусем. Навіть легкий натяк на модну купеобразність є – погляньте на ширяючу задню стійку, помітно нахилений дах і хвацько вигнуту поясну лінію.

 

Розмір – ось, за рахунок чого Грандленд X виглядає гармонійно. При тій же висоті, що у Crossland X, він довший від останнього на 26 см і майже на 10 см ширший, тому не виглядає куцим.

За Рулем

Максимальна комплектація Innovation включає, серед іншого, такі важливі для більшості речі, як світлодіодні фари, паркувальні датчики спереду і ззаду, камеру заднього виду і комбіновану оббивку салону: до тканини додається трохи шкіри. Ще у топового Грандленда X є система Grip Control, яка регулює ступінь прослизання провідних коліс в залежності від обраного режиму, і 18-дюймові колеса.

За Рулем

Кросовер запропонує тільки передній привід і єдиний двигун: півторалітровий турбодизель на 130 к.с. Зате можна вибирати коробку – 6-ступінчаста механіка або 8-ступінчастий автомат.

 

Він – від Aisin і відмінно робить свою справу: завжди плавні перемикання і адекватний вибір передач, в яких коробка, незважаючи на їх кількість, абсолютно не плутається.

 

Opel Grandland X німці розробляли спільно з французами ще до переходу до останніх права власності на бренд. Тому за їздовими звичками цей кросовер вельми нагадує Peugeot 3008. Підвіска м’яко і тихо відпрацьовує дрібні і середні нерівності, а на великих стає говіркою.

 

Для швидкого проходження поворотів асфальт повинен бути гладким, інакше Grandland X норовить зіскочити з траєкторії. Зате цінителі статечної їзди оцінять гідну шумоізоляцію.

За Рулем

 

До речі, про статечну їзду. Паспортні дані здивували: згідно з ними, кросовер розганяється до сотні за 12,8 с. За нинішніми мірками – майже вічність. Особливо дивним здається той факт, що поєднання того ж самого двигуна і коробки у випадку з Peugeot 508 обіцяє розгін за 10,1 с, а у Peugeot 3008 – за 11,5 с. І це за майже однакової спорядженої маси – різниця становить якихось 25 кг.

 

Загалом, дуже хотілося перевірити динаміку розгону, і не дарма: виміри підтвердили скромність заводських даних. Opel Grandland X розігнався за 12 секунд, заощадивши майже секунду, порівняно з паспортом. Хоча цей кросовер не спринтер, звичайно. Старт з місця виявляється занадто розтягнутим і нарочито плавним – зі світлофора першим не заїдеш. Але з двох і майже до чотирьох тисяч обертів уже охочіше віриться в заявлені 300 Нм.

За Рулем

Вельми приємною виявилася витрата, особливо міська. Не 4,5 л на сотню, звичайно – тут виробник знову злукавив, але в 6,5 л вкладається навіть у тому випадку, якщо не економиш. Приємна цифра!

 

Більше тестів – тут.

 

Новини від Корреспондент.net у Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/korrespondentnet.

Источник: www.ua.korrespondent.net

No votes yet.
Please wait...
Поділіться своєю знахідкою

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *