Названо ціну бренду спідньої білизни Victoria’s Secret

Продажі компанії почали падати з 2015 року, а після недавнього сексуального скандалу впали ще сильніше.

 

Названо ціну скандального популярного бренду нижньої білизни Victoria’s Secret. Суму назвали експерти Wall Street Journal.

 

Відому марку оцінили всього в один мільярд доларів. Експерти відзначають, що така ціна є досить низькою для бренду.

 

Вона свідчить про значне падіння бізнесу. Продажі Victoria’s Secret з 2015 року знизилися на 22 мільярди доларів. Перший удар по репутації компанії завдала політика “худих моделей”. Активісти і plus-size моделі розкритикували бренд за ставлення до жінок в тілі.

 

Другим сильним ударом для компанії стали оприлюднені факти про залякування і домагання моделей Victoria’s Secret. Журналісти дізналися, що екс-президент і головний маркетолог компанії Ед Рейзек домагався моделей і ображав їх.

 

Повідомляється, що засновник Victoria’s Secret Леслі Векснер після продажу бренду покине пост гендиректора, але залишиться головою ради директорів компанії L Brands. У ній Векснер належить 17% акцій.

 

Напередодні повідомлялося, що в США викинули купу білизни Victoria’s Secret. Також ми писали про те, що Victoria’s Secret вперше запросила повну модель.

 

 

 

Новини від Корреспондент.net у Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/korrespondentnet.

Источник: www.ua.korrespondent.net

No votes yet.
Please wait...
Поділіться своєю любов'ю

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *