Компанія BMW змінила логотип

Автовиробник вирішив привернути увагу нової і молодої аудиторії. У BMW вважають, що новий логотип символізує відкритість і ясність.

 

Німецький виробник автомобілів, мотоциклів і двигунів BMW оновив свій логотип. Нова емблема позбулася чорного обідка. Лого з’явився на на шоу-каре Concept i4, повідомляється на сайті компанії.

 

“Новий логотип для нової ери”, – йдеться в повідомленні в Instagram компанії.

 

У BMW відзначили, що останній логотип використовувався з 1997 року і він вже застарів. Новою емблемою сподіваються залучити більше молоді, що живе в “цифровому світі”.

 

Також старший віце-президент компанії Єнс Тімер додав, що логотип має символізувати відкритість і ясність.

BMW 

 

Оновлену емблему розмістили на автомобілі Concept i4.

 

 

 

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Born with style. Born Electric. The BMW Concept i4. #THEConcepti4 #BMW #BMWi #bornelectric

Публикация от BMW (@bmw) 3 Мар 2020 в 12:42 PST

 

Як повідомлялося раніше, представлений головний конкурент Tesla BMW i4.

 

Нагадаємо, що BMW показала авто з найчорнішим у світі покриттям. Автовиробник створив спеціальне покриття, яке поглинає 99 відсотків видимого світла.

 

 

 

 

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A new dress for a new age. Introducing the new two-dimensional, transparent interpretation of the BMW logo. The BMW Concept i4. #THEConcepti4 #bornelectric #BMW #BMWi

Публикация от BMW (@bmw) 2 Мар 2020 в 11:30 PST

 

Новини від Корреспондент.net в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/korrespondentnet

Источник: www.ua.korrespondent.net

No votes yet.
Please wait...
Поділіться своєю любов'ю

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *