Автовиробник вирішив привернути увагу нової і молодої аудиторії. У BMW вважають, що новий логотип символізує відкритість і ясність.
Німецький виробник автомобілів, мотоциклів і двигунів BMW оновив свій логотип. Нова емблема позбулася чорного обідка. Лого з’явився на на шоу-каре Concept i4, повідомляється на сайті компанії.
“Новий логотип для нової ери”, – йдеться в повідомленні в Instagram компанії.
У BMW відзначили, що останній логотип використовувався з 1997 року і він вже застарів. Новою емблемою сподіваються залучити більше молоді, що живе в “цифровому світі”.
Також старший віце-президент компанії Єнс Тімер додав, що логотип має символізувати відкритість і ясність.
BMW
Оновлену емблему розмістили на автомобілі Concept i4.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Born with style. Born Electric. The BMW Concept i4. #THEConcepti4 #BMW #BMWi #bornelectric
Як повідомлялося раніше, представлений головний конкурент Tesla BMW i4.
Нагадаємо, що BMW показала авто з найчорнішим у світі покриттям. Автовиробник створив спеціальне покриття, яке поглинає 99 відсотків видимого світла.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
A new dress for a new age. Introducing the new two-dimensional, transparent interpretation of the BMW logo. The BMW Concept i4. #THEConcepti4 #bornelectric #BMW #BMWi
Новини від Корреспондент.net в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/korrespondentnet
Источник: www.ua.korrespondent.net