Водночас чистий прибуток компанії, навпаки, знизився.
Кількість людей, які регулярно заходять в соціальну мережу Facebook, збільшилася на 8% за один рік і сягнула 2,5 млрд, йдеться у корпоративному звіті соцмережі.
Показник відображає число тих, хто заходить в соцмережу не рідше одного разу на місяць. Згідно з оцінками компанії, в грудні минулого року хоча б один раз на день користувалися Facebook 1,66 млрд осіб. Цей показник виріс за рік на 9%.
Читайте також:
Cambridge Analytica, яка стоїть за масивним витоком Facebook, співпрацювала і з українською партією
Виручка Facebook торік склала $70,697 млрд, збільшившись на 27% в порівнянні з 2018 роком. Чистий прибуток компанії в ці ж терміни, навпаки, знизився на 16% – з $22,112 млрд до $18,485 млрд. Доходи від реклами зросли на 27%, з $55,013 млрд до $ 69,655 млрд.
Компанія Facebook була заснована 4 лютого 2004 року Марком Цукербергом і трьома його однокурсниками в період навчання в Гарвардському університеті.
29 січня стало відомо, що Facebook запускає функцію Clear History – інструмент дає змогу відв’язати інформацію зі сторонніх сайтів від профіля. Кожен користувач зможе побачити, які дані зберігає соцмережа у новому розділі Off-Facebook activity.
Дані про активність поза фейсбуком використовують для персоналізації реклами. До такої інформації належать, наприклад, використання облікового запису соцмережі для авторизації.