Facebook змінила механізм підрахунку своїх користувачів

Акаунти з однією електронною поштою або телефоном більше не сприймаються, як одна людина.

Корпорація Facebook змінила механізм підрахунку профілів користувачів у рекламних цілях. Про це заявив віце-президент з маркетингу Грем Мадд, йдеться в офіційному блозі компанії.

Зазначається, що раніше Facebook умовно об’єднувала акаунти користувачів у Facebook і Instagram з однією адресою електронної пошти або телефоном, рахуючи їх, як одну людину.

Однак з 11 жовтня поточного року все змінилося. Найближчим часом запуститься функція, яка буде сприймати акаунти у Facebook і Instagram, підключені до Центру облікових записів, як одну особу. А ті користувачі, у яких немає пов’язаних облікових записів Facebook і Instagram в Центрі облікових записів, будуть розглядатися, як окремі люди для планування і вимірювання реклами.

“Облікові записи Facebook і Instagram, підключені до Центру облікових записів, будуть як і раніше враховуватися як одна особа. Це оновлення узгоджується з тенденціями надання людям більшого контролю над тим, як їхня інформація використовується для реклами, і узгоджується з рекламою, що розвивається, конфіденційним та нормативним середовищем”, – йдеться в блозі.

Нагадаємо, раніше ЗМІ повідомляли, що на хакерському форумі продається інформація більше ніж 1,5 мільярда користувачів Facebook.

У роботі Facebook та Instagram стався черговий збій

Новини від Корреспондент.net в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/korrespondentnet

Читайте Korrespondent.net в Google News

Источник: www.ua.korrespondent.net

No votes yet.
Please wait...
Поділіться своєю знахідкою

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *