До бойкоту соцмережі також приєдналися Adidas, Reebok, Puma, North Face, Ford, Levi Strauss, HP, Microsoft, Coca-Cola, Diageo, Honda, Starbucks, Verizon, Unilever і багато інших.
Компанія Walt Disney приєдналася до бойкоту Facebook, значно скоротивши витрати на рекламу в соціальних мережах Facebook й Instagram, пише Wall Street Journal.
Газета зазначає, що в першій половині 2020 року Disney була найбільшим рекламодавцем у Facebook. За перші шість місяців цього року компанія, імовірно, витратила близько 210 мільйонів доларів на рекламу сервісу потокового мовлення Disney+.
Бойкот Facebook почався в червні поточного року. До нього закликали правозахисні організації, у тому числі Національна асоціація сприяння прогресу кольорового населення й Антидефамаційна ліга.
Просуваючи хештег #StopHateForProfit [# НіНенавістіЗарадиВигоди], вони запропонували найбільшим брендам світу відмовитися від розміщення реклами у Facebook як протест.
У список компаній, які приєдналися до бойкоту, увійшли Adidas, Reebok, Puma, North Face, Ford, Levi Strauss, HP, Microsoft, Coca-Cola, Diageo, Honda, Starbucks, Verizon, Unilever і багато інших.
Раніше в Міссісіпі обидві палати законодавчих зборів більшістю голосів схвалили законопроект про зміну прапора штату через присутню на ньому символіку Конфедерації.
Цукерберг втратив $7,2 млрд за день
Новини від Корреспондент.net в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/korrespondentnet
Источник: www.ua.korrespondent.net