Facebook залишилася без найбільшого рекламодавця через расизм

До бойкоту соцмережі також приєдналися Adidas, Reebok, Puma, North Face, Ford, Levi Strauss, HP, Microsoft, Coca-Cola, Diageo, Honda, Starbucks, Verizon, Unilever і багато інших.

 

Компанія Walt Disney приєдналася до бойкоту Facebook, значно скоротивши витрати на рекламу в соціальних мережах Facebook й Instagram, пише Wall Street Journal.

 

Газета зазначає, що в першій половині 2020 року Disney була найбільшим рекламодавцем у Facebook. За перші шість місяців цього року компанія, імовірно, витратила близько 210 мільйонів доларів на рекламу сервісу потокового мовлення Disney+.

 

 

Бойкот Facebook почався в червні поточного року. До нього закликали правозахисні організації, у тому числі Національна асоціація сприяння прогресу кольорового населення й Антидефамаційна ліга.

 

Просуваючи хештег #StopHateForProfit [# НіНенавістіЗарадиВигоди], вони запропонували найбільшим брендам світу відмовитися від розміщення реклами у Facebook як протест.

 

У список компаній, які приєдналися до бойкоту, увійшли Adidas, Reebok, Puma, North Face, Ford, Levi Strauss, HP, Microsoft, Coca-Cola, Diageo, Honda, Starbucks, Verizon, Unilever і багато інших.

 

Раніше в Міссісіпі обидві палати законодавчих зборів більшістю голосів схвалили законопроект про зміну прапора штату через присутню на ньому символіку Конфедерації.

 

Цукерберг втратив $7,2 млрд за день

 

 

Новини від Корреспондент.net в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/korrespondentnet

Источник: www.ua.korrespondent.net

No votes yet.
Please wait...
Поділіться своєю знахідкою

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *