Азіатські країни лідирують за якістю освіти – дослідження

Порівняно багаті азіатські країни, включаючи Південну Корею, Сінгапур, а також Гонконг, лідирують у світі за якістю початкової освіти, показало глобальне дослідження рівня читання, математики і природознавства в молодшій школі, передає Reuters.

Четвертокласники
в цих країнах показали відмінні результати з усіх трьох предметів, разом з
Росією, Фінляндією і Тайванем, які також потрапили в топ-10 з цих трьох
категорій.

Дослідження
глобальних тенденцій у навчанні математики, природничих наук та розвитку
навичок читання було проведено Бостонським коледжем. Вчені оцінили ефективність
початкової школи в 63 країнах (математика та природознавство) і роботу 49 країн
з розвитку читацьких умінь.

Так, у першу
трійку з читання потрапили Гонконг, Росія та Фінляндія, з математики –
Сінгапур, Південна Корея і Гонконг, а з природничих наук – Південна Корея,
Сінгапур і Фінляндія. Варто відзначити, що США отримали шосте місце в читанні і
сьоме – у природничих науках, не увійшовши в десятку з математики, тоді як
Британія зуміла увійти лише в топ-10 з математики – на дев’ятій позиції, на
одну позначку обійшовши Росію.

Марокко й ряд
близькосхідних країн зайняли нижні позиції рейтингу, відображаючи проблеми з
бідністю і відносною незрілістю освітніх систем. Дослідження відзначає, що
досягнення школярів за останні роки зросли завдяки зростанню уваги до освіти з
боку урядів.

Варто відзначити,
що азіатські країни, які раніше лідирували в математиці і природознавстві,
зараз впевнено набирають бали і в читанні. “Спочатку при оцінці читання
вони рідко бували нагорі списку, але через  декаду вони вже там”, – відзначає Іна
Малліс, професор Бостонського коледжу.

Найгірші
результати з читання показали Марокко, Оман і Катар. Ємен, Марокко і Кувейт не
впоралися з математикою і природничими науками. На думку дослідників, це
відображає проблеми розвитку нових освітніх систем. Майкл Мартін, один з
авторів проекту, відзначає, що “освіта є системою не одного покоління, так
що якщо ви повернетеся на 30-40 років назад, виявиться, що в цих країнах узагалі
не було освіти – лише невеликі групи людей, яким вдавалося отримати гідну
освіту”.

Крім того,
наголошується, що рівень освіти залежить не тільки від шкіл. Найкращі
результати показали учні з сімей, де прийнято дарувати і читати книги, а також
грати в різні логічні ігри. Більше того, відзначається, що багато країн добре
справляються з викладанням основних правил математики або природознавства, але
майже не вчать їх застосування на практиці.

Рейтинг
заснований на 900 тис. тестів учнів початкової школи, 10-11 років. Дослідження
з математики та природознавства проходить кожні чотири роки, з читання – кожні
п’ять. У цьому році вони випадково співпали.

Раніше
повідомлялося, що Фінляндія, Південна Корея і Гонконг очолили рейтинг 20-ти
найуспішніших освітніх систем світу, складений британською компанією Pearson на
замовлення аналітичного відділу журналу Economist і опублікований в газеті
Times. Великобританія на шостому місці, Росія – на останньому.

Источник: www.ua.korrespondent.net

No votes yet.
Please wait...
Поділіться своєю знахідкою

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *