Audi і Volkswagen змінили логотипи через COVID-19

Audi і Volkswagen переглянули логотипи своїх брендів, щоб сприяти соціальному дистанціюванню через пандемію COVID-19.

Автовиробники Audi і Volkswagen змінили логотипи через коронавірус. Зроблено це тимчасово з метою нагадати про необхідність тримати дистанцію, пише Car and Driver.

Автокомпанії опублікували відео зі своїми зміненими логотипами.

Так, чотири кільця Audi “роз’їхалися” в різні боки. А в емблемі Volkswagen між літерами V і W з’явилася відстань.

 YouTube

 

У компаніях таких оригінальним чином нагадали про важливість дотримання дистанції між людьми під час епідемії коронавірусу. Уряди і організації охорони здоров’я в усьому світі заявляють, що фізичне дистанціювання на півтора-два метри від інших допоможе запобігти передачі інфекції.

Як повідомлялося раніше, компанія BMW змінила логотип. Автовиробник вирішив привернути увагу нової і молодої аудиторії.

Також відомо, що Kia показала новий логотип. Поки незрозуміло, кому він дістанеться – всім авто або тільки електромобілям.

Новини від Корреспондент.net в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/korrespondentnet

Источник: www.ua.korrespondent.net

No votes yet.
Please wait...
Поділіться своєю любов'ю

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *