Україна розробила перший вагон-зерновоз, придатний як для українських, так і для європейських залізниць
Укрзалізниця побудувала новий вагон-зерновоз, який може працювати як на українській, так і на європейській колії, з метою збільшення експорту за рахунок зниження логістичних витрат та оптимізації міжнародних залізничних перевезень. Вагон має вантажопідйомність 70 тонн, об’єм 104 кубометри та призначений для швидкісного руху до 120 км/год.
Укрзалізниця на власних потужностях збудувала зерновоз, який оптимально пристосований для перевезень як до української, так і до європейської колій, тобто може перевозити коліями шириною як 1520 мм, так і 1435 мм. Про це йдеться у повідомленні компанії, передає УНН.
Деталі
Новий вагон-хопер моделі 19-8005-У призначений для перевезення зерна та інших сипких харчових вантажів. Більшість комплектуючих і матеріалів для нього – вітчизняного виробництва.
Конструкція вагона максимально враховує вимоги для перевезення аграрної продукції, а його технічні характеристики забезпечують оптимальне співвідношення обʼєму та ваги.
Крім того, оскільки новий вагон-зерновоз відповідає вимогам, що діють на інфраструктурі країн Європейського союзу, його використання дозволить знизити вартість логістики та спростити процедуру узгодження міжнародних залізничних перевезень. Вагон має:
- вантажність 70 тонн;
- об’єм кузова 104 кубічних метри;
- габарит 02-ВМ;
- п’ять завантажувальних люків та шість розвантажувальних;
- його конструкційна швидкість становить 120 км/год.
Щоб нарощувати обсяги експорту, маємо не тільки розбудовувати прикордонну інфраструктуру, а й оновлювати кількісно та якісно рухомий склад. Вперше в історії України виготовили зерновоз на виробничих потужностях УЗ, який максимально пристосований для перевезення вантажів територією України та колією 1435 мм країн ЄС. Далі такі вагони плануємо поставити на серійне виробництво
зазначив голова правління УЗ Євген Лященко.
Источник: www.unn.com.ua