Експерт пояснив чому "човниковий рух" на "синій гілці" київського метро кардинально не поліпшить дорожню ситуацію
“Човниковий рух” між станціями метро “Теремки” та “Деміївська” у Києві суттєво не покращить транспортне сполучення, оскільки вони перевозять лише частину пасажирів від необхідної кількості, вважає експерт Олександр Гречко. Ремонтні роботи на “синій гілці” спричиняють збільшення заторів і залежність від наземного транспорту.
Запровадження “човникового руху” поїздів між станціями метро “Теремки” та “Деміївська” не зможе кардинально поліпшити дорожню ситуацію в Києві через те, що є змога перевозити лише 4 з 15 тисяч пасажирів на годину. Про це кореспондентці УНН розповів транспортний експерт Олександр Гречко.
Критично в позитивну сторону це ситуацію не змінить, тому що “човниковий рух” здатен забезпечувати в декілька разів менший пасажиропотік, ніж стандартний режим роботи метро
– сказав Олександр Гречко.
“Є потреба перевозити близько 15 тисяч пасажирів на годину, а зараз, в “човниковому” режимі, це 2 тисячі пасажирів в один бік”, – додав експерт.
Деталі
Ремонтні роботи на “синій гілці” метрополітена в Києві значно вплинули кількість заторів у зв’язку з тим, що запущено додатковий наземний громадський транспорт та частина людей, які зазвичай використовують метро пересіли на таксі або власні авто.
За словами Олександра Гречка, “човниковий рух” поїздів між станціями “Теремки” та “Деміївська” дозволить дещо зменшити навантаження на альтернативний громадський транспорт, “але кардинально це ситуацію не змінює, оскільки все одно основний потік людей буде йти на автобуси”,- пояснює експерт.
Окрім цього він зауважив, що наразі поточна система перевезення пасажирів “більш-менш нормально працює”, бо немає повітряних тривог.
“Будуть повітряні тривоги – це означитиме, що люди будуть заблоковані і не зможуть їхати громадським транспортом, оскільки він буде зупинятись”.
Нагадаємо
У зв’язку з ремонтними роботами в київському метрополітені між станціями метро “Теремки” та “Деміївська” у Києві запрацював “човниковий рух” поїздів з інтервалом 13 та 17 хвилин.
Також було запущено альтернативні маршрути наземного транспорту, які повністю дублюють маршрут станцій метро.
Источник: www.unn.com.ua