Аварія на “синій гілці” метро: стало відомо, наскільки впав пасажиропотік столичної підземки

Аварія на "синій гілці" метро: стало відомо, наскільки впав пасажиропотік столичної підземки

Після аварії в київському метро щоденний пасажиропотік знизився на 20%. Водночас у підприємстві запевняють, що навіть під час відновлювальних робіт, безпека пасажирських перевезень та руху поїздів підтримується на належному рівні.

Через аварію на перегоні між станціями “Либідська” і “Деміївська” пасажиропотік “Київського метрополітену” синій лінії метро знизився майже на 20%. Про це йдеться в у відповіді КП “Київський метрополітен” на запит видання “Телеграф”, передає УНН.

Деталі

Середньодобовий пасажиропотік на Оболонсько-Теремківській лінії до впровадження тимчасових змін у русі поїздів становив — 210 тисяч пасажирів, а після – 165 тис. пасажирів

– йдеться в документі.

Разом з тим у підприємстві нагадують, що з 13 грудня 2023 року і до завершення відновлювальних робіт метрополітен забезпечив човниковий рух по I та II головних коліях на ділянці від станції “Деміївська” до станції “Теремки” з інтервалом між поїздами 13-17 хвилин залежно від напрямку руху.

У метрополітені наголошують, що безпеку перевезень пасажирів і рух поїздів забезпечено на належному рівні.  Крім того, всі станції Київського метрополітену без жодних змін працюють як укриття з виконанням передбачених функцій та забезпечують захист населення у випадку оголошення повітряних тривог.

Коли очікувати результатів експертиз та про реальний стан підземки: керівник Інституту, який проводить експертизу руйнувань у столичному метро, дав відповідь20 грудень 2023, 17:27 • 111628 переглядiв

Нагадаємо

8 грудня в тунелі метро між станціями “Деміївська” та “Либідська” з’явилися нові тріщини, у які просочується вода, що створило реальну загрозу безпеці перевезення пасажирів. Тому 6 станцій “синьої гілки” метро були зачинені щонайменше на 6 місяців.

Згодом між станціями “Теремки” та “Деміївська” у Києві запрацював “човниковий рух” поїздів.  

Источник: www.unn.com.ua

No votes yet.
Please wait...
Поділіться своєю знахідкою

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *