У Міноборони відповіли, скільки людей не змогли оновити дані через Резерв+ і мають йти в ТЦК

У Міноборони відповіли, скільки людей не змогли оновити дані через Резерв+ і мають йти в ТЦК Юлія Муріна

Скільки громадян не змогли оновити дані через Резерв+ / Колаж Міноборони

Усі військовозобов’язані мають оновити дані до 16 липня. Зробити це можна через застосунок Резерв+.

Наскільки багато людей не змогли оновити дані в застосунку й мають іти в ТЦК, відповіла заступниця міністра оборони Катерина Черногоренко.

Оновлення даних у Резерв+

Посадовиця зауважила, що тут треба розділити одразу дві різні проблеми. Перша – головна функціональність Резерв+, – оновити дані упродовж 60 днів.

Ти оновлюєш дані, система щодо тебе фіксує мітку часу. Багато запитів було від користувачів: “Я оновив дані – номер телефону, пошту та місце проживання, чому в мене статус “дані уточнюються”?”. Бо уточнюються не ті дані, які ви внесли, а дані в реєстрі “Оберіг”,
– підкреслила Черногоренко.

Додала, щодо контактних даних, – це автоматичний функціонал. Якщо заповнив, – виконав своє зобов’язання.

Щодо бронювання, ВЛК, помилки у даних – Резерв+ транслює дані, які заносять ТЦК в “Оберіг”. Якщо щось не так, то це можна виправити шляхом походу в ТЦК чи звернення до застосунку,
– зазначила заступниця міністра оборони.

Источник: www.24tv.ua

No votes yet.
Please wait...
Поділіться своєю знахідкою

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *