Від малого до великого: як українські бізнеси об’єднуються задля допомоги ЗСУ

ПАРТНЕРСЬКИЙ МАТЕРІАЛ Матеріали з позначкою “Спецпроєкт”, “Партнерський матеріал” чи “Актуально” розміщені на комерційній основі. Редакція може не поділяти цю позицію. Даша Птаховська

Повномасштабна війна стала справжнім викликом для українського бізнесу. Руйнування заводів, складів та точок збуту, перебої в логістиці, енергетичний дефіцит, нестача кадрів і просідання попиту – це лише кілька найпоширеніших проблем, які довелося вирішувати у максимально стислі терміни. Й, на щастя, чимало бізнесів змогли трансформуватися, аби впоратися з усіма викликами часу.

Сьогодні компанії оптимізують бізнес-процеси, зосереджуючись на короткострокових стратегіях. Виходять на нові ринки, щоб диверсифікувати ризики і залучити нових клієнтів. Працюють над автономністю, наприклад, купують генератори чи встановлюють сонячні панелі, зазначає 24 Канал. Та головне – об’єднують зусилля, аби сприяти розвитку бізнес-середовища та наближати перемогу України.

На глобальному рівні український бізнес дедалі більше уваги приділяє соціальній відповідальності та підтримці ЗСУ. Це доводять і дослідження. Так, згідно з даними EBA за 2023 рік, 56% компаній спрямовують фінансову допомогу армії та цивільному населенню, зокрема, передають власну продукцію. Ба більше – 61% опитаних компаній підтримують власних співробітників, що перебувають в лавах ЗСУ.

Частина респондентів також зазначила, що серед мобілізованих є критичні для роботи спеціалісти, зокрема керівники, технологи, інженери, механіки, оператори виробництва та бухгалтери.

У прагненні забезпечити найнеобхіднішим своїх працівників українські компанії відійшли від конкуренції та почали об’єднуватися між собою. Разом з тим збільшилася кількість співпраць з фондами й волонтерськими організаціями. Одним з прикладів такої співпраці стала благодійна ініціатива “ГеройCar”. В її межах на фронт закуповується колісний транспорт (пікапи, мотоцикли, квадроцикли тощо), що надається безпосередньо тому підрозділу ЗСУ, який обирає компанія.

У листопаді 2023 першою до ініціативи долучилась національна мережа EVA, яка з початку повномасштабного вторгнення разом з клієнтами акумулювала та спрямувала на допомогу Силам оборони та постраждалим громадянам понад 70 мільйонів гривень. Спільно з “ГеройCar” вона запустила акцію “Від малого до великого”, щоб зібрати кошти на пікапи для захисників України. Відтоді на полицях мережі EVA з’явилися іграшкові позашляховики. Вони є зменшеними копіями автівок, які вже понад рік передають підрозділам сил оборони.

Як зазначають у компанії, на пікапах, що вдається отримати в межах проєкту, перевозять спорядження, боєприпаси та евакуюють поранених. Також на них вирушають виконувати бойові завдання штурмовики й розвідники, “мисливці за шахедами” й оператори бойових дронів.

EVA активно підтримує “ГеройCar” та інші проєкти Благодійного фонду Руслана Шостака. В реалізації ініціативи “Від малого до великого” ми стали першопрохідниками. Після успішної першої хвилі, яку ми реалізували, як раз і виникла ідея масштабувати проєкт, долучивши інші бізнеси до партнерства. Адже ініціативою пройнялись і наші клієнти, і наші працівники, які дуже хочуть допомогти захисникам та бажають перемоги Україні,
– прокоментувала керівниця PR-напряму EVA Олександра Гнатик.

За перші 2 місяці ініціативи клієнти EVA придбали 5 444 іграшкових моделі геройських пікапів, а прибуток від їхнього продажу – 530 тисяч гривень, перерахували на придбання справжніх позашляховиків для військових з 3-ї окремої штурмової бригади.

І це був лише початок, адже мета кампанії “Від малого до великого” – продати серію з 460 000 іграшок, щоб зібрати кошти на 150 справжніх пікапів для ЗСУ.

Після шаленого успіху першої хвилі проєкт вирішили масштабувати та долучити інших партнерів.

Одним з них стала найбільша в Україні мережа аптек “Подорожник”, яка вже задонатила на підтримку ЗСУ 42 мільйони гривень. Представники мережі наголошують, що продовжують нарощувати обсяги допомоги та долучатися до спільних ініціатив, адже це – надважливий внесок у безпеку.

Ми пишаємося тим, що можемо долучитися до такої важливої справи. Кожен придбаний “ГеройCar” є внеском у нашу спільну безпеку та майбутнє. Ми віримо, що разом нам вдасться успішно реалізувати цей проєкт та допомогти нашим захисникам у непростий час,
– зазначив Тарас Коляда, CEO мережі аптек “Подорожник”.

Зверніть увагу. Участь у проєкті “ГеройCar” – це хороша можливість проявити соціально-корпоративну відповідальність власного бізнесу, безпосередньо долучившись до посилення ЗСУ. Стати партнерами благодійного проєкту можуть як локальні ритейлери, так і великі мережі. Щоб подати запит на корпоративну співпрацю, достатньо написати на офіційну сторінку “ГеройCar” у фейсбук.
Впишіть назву своєї компанії в історію нашої спільної Перемоги.

Більше про те, як функціонує благодійний проєкт “ГеройCar” та яким чином кожен з нас, навіть не будучи підприємцем, може долучитися до ініціативи “Від малого до великого” та допомогти ЗСУ, розповідаємо у матеріалі.

“ГеройCar” – національна платформа, що забезпечує ЗСУ колісним транспортом

Благодійний проєкт “Герой Car”, заснований Фондом Руслана Шостака, має на меті забезпечити ЗСУ надійним транспортом. Як зазначають представники команди, потреба в авто на фронті зростає з кожним днем. Сьогодні це витратний матеріал, що служить максимум 2– 3 місяці. Проте як показує практика, середня тривалість експлуатації автівок в зонах активних бойових дій 2 – 3 тижні, а то й 2 – 3 дні. І чим інтенсивніший їх перебіг – тим більше необхідні надійні машини.

Попри підвищений попит, зараз “ГеройCar” є єдиною національною платформою, що спеціалізується на забезпеченні Збройних сил України колісним транспортом. Команда проєкту на регулярній основі працює з командуванням ЗСУ, обробляє офіційні заявки від війскових, які аналізують актуальну ситуацію на лінії фронту. Відповідно до отриманої інформації транспорт розподіляється поміж бригадами.

Завдяки зосередженості фонду на колісному транспорті, команді “ГеройCar” вдається максимально ефективно обробляти кожен запит та спрямовувати позашляховики туди, де їх потребують найбільше.

Важливо, що над підбором та діагностикою кожної автівки працює спеціалізована команда, тож на фронт доставляють лише транспорт, що відповідає високим вимогам та володіє хорошими технічними характеристиками. Зокрема, йдеться про високу прохідність, повний привід, придатність до швидкого ремонту. Серед таких авто – потужні дизельні пікапи, як-от SsangYong Actyon Sports.

На фронт доставляють транспорт, що володіє хорошими технічними характеристиками / Фото “ГеройCar”

Як розповідає команда проєкту, зараз на закуплених фондом пікапах виконують бойові завдання штурмовики, розвідники, мисливці за “Шахедами” і пілоти бойових дронів. Крім того, на них перевозять спорядження і боєприпаси та евакуюють поранених.

Окрім підбору, закупівлі та передачі авто у військові підрозділи “ГеройCar” проводить діагностику та технічне обслуговування авто, а також ремонтує чи надає запчастини. В комплексі це неабияк пришвидшує доставку допомоги.

Проєкт “Від малого до великого”

В рамках проєкту “ГеройCar” ЗСУ отримали понад 370 авто. Утім, потреби війська продовжують збільшуватися. Тож наразі команда проєкту отримала запит від командування Штабу Сухопутних військ на 1 000 автівок. І чим швидше їх вдасться придбати та передати – тим ефективнішими будуть майбутні дії ЗСУ.

Щоб зробити процес закупівлі авто безперебійним та швидшим, благодійний фонд Руслана Шостака в межах проєкту “ГеройCar” запустив довгострокову благодійну ініціативу для допомоги фронту – “Від малого до великого”. До неї вже доєдналися великі українські компанії, серед яких – EVA, VARUS, АЗС WOG, мережа магазинів Sim 23, Vodafone Retail та мережа аптек Подорожник. Організатори наголошують, що це – не кінцевий список мереж-партнерів та запрошують до допомоги ЗСУ й інших українських ритейлерів.

Спеціально до акції було створено маленькі копії пікапів. Саме їх покупці можуть придбати у кожній з мереж, що стала партнером проєкту.

Спеціально до акції було створено маленькі копії пікапів / Фото “ГеройCar”

Найбільшим викликом, як зауважують партнери, стала необхідність донести до клієнтів важливість акції. З одного боку, суспільство безумовно готове донатити, долучатись до соціальних і благодійних ініціатив. Однак їх буває настільки багато, що можна розгубитися.

Тож потрібно було зробити помітний, яскравий та впізнаваний проєкт. Кожна мережа підходила до роботи по-своєму. До прикладу, персонал магазинів EVA активно працював над тим, щоб клієнти звернули увагу на акційні машинки, зацікавились, а також зрозуміли суть та важливість проєкту.

Важливо. 100% прибутку від вартості “геройкарчиків” спрямовано на закупівлю автівок для фронту.

Це хороша можливість кожному долучитися до підсилення наших захисників. При цьому все максимально прозоро – щоб дізнатися, які саме підрозділи отримають необхідні авто, достатньо ознайомитися з активними зборами, представленими на платформі.

Команда проєкту зазначає, що сума з продажу 3 300 “геройкарчиків” дорівнює сумі, необхідній на покупку одного справжнього пікапа. Перша партія іграшкових пікапів – 10 000 штук, була продана за два тижні. Це ще один доказ, що вдалі ініціативи об’єднують. І йдеться не лише про бізнес, а про кожного з нас. Адже лише долучившись до спільної справи, ми можемо перетворювати мале у велике – те, що допоможе нам вистояти та перемогти.

Источник: www.24tv.ua

No votes yet.
Please wait...
Поділіться своєю знахідкою

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *