Boeing супроводила опубліковані документи вибаченням за їхній зміст і “провокаційні заяви”.
Американський аерокосмічний концерн Boeing опублікував більш як 100 сторінок внутрішньої документації щодо розробки літака 737 Max. Про це повідомив телеканал CNN з посиланням на тексти документів у п’ятницю, 10 січня.
Стверджується, що в документації міститься інформація про внутрішню комунікацію в Boeing з приводу літаків. Зокрема значна їхня частина присвячена розробці і сертифікації симуляторів 737 Max у 2017 і 2018 роках.
Документи також були відправлені в комітети Палати представників і Сенату Конгресу США, які займаються розслідуванням причин двох катастроф літаків 737 Max.
Зазначається, що Boeing супроводила опубліковані документи вибаченням за їхній зміст. Внутрішнє листування, відповідно до прес-релізу корпорації, містить “провокаційні заяви” й у низці випадків піднімає питання про взаємодію Boeing з Федеральним управлінням цивільної авіації США (FAA).
“Цими заявами не окреслено ту компанію, якою нам треба бути, і вони аж ніяк неприйнятні… Нам прикро за зміст цього листування. Ми просимо вибачити за це у FAA, Конгресу, наших клієнтів з авіакомпаній і авіапасажирів”, – йдеться в повідомленні Boeing.
За даними CNBC, в одному з фрагментів листування у квітні 2017 року співробітники компанії обговорюють проблеми з комп’ютерним управлінням літака. “Цей літак розроблено клоунами, якими, своєю чергою, керують мавпи”, – написав один зі співробітників.
Ще одне повідомлення – за 2015 рік, як зазначає телеканал, – “проливає світло” на методи лобіювання, які в Boeing використовувалися при зіткненні інтересів з вимогами регуляторів. Зокрема в ньому співробітник Boeing висловлює припущення, що регулятори побажають, щоб на тренажерах було певного типу оповіщення в кабіні пілота.
“Ми маємо намір дуже жорстко натиснути в цьому питанні, і, можливо, нам потрібна буде підтримка на найвищому рівні, коли прийде час для остаточних переговорів”, – пише співробітник.
Раніше, у грудні, стало відомо, що Boeing тимчасово припиняє виробництво літаків 737 Max, оскільки їхнє повернення до польотів опинилося під питанням. В ангарах уже нагромадилося близько 400 літаків, які не можна передати замовникам до тих пір, поки не буде отримано дозвіл на відновлення їхньої експлуатації.
Як відомо, з березня 2019 року діє всесвітня заборона на польоти Boeing 737 Max, після двох катастроф цих літаків – в Індонезії та Ефіопії.
Источник: www.ua.korrespondent.net