Резерв+ отримав нові функції: речник Міноборони розповів, що змінилося

Резерв+ отримав нові функції: речник Міноборони розповів, що змінилося Аліна БурцеваОсновні тези

  • Електронний військово-обліковий документ у застосунку Резерв+ прирівнюється до паперового. Його можна використовувати для перетину державного кордону.
  • Також у застосунку запустили нову функцію для виправлення даних онлайн. Це стосується людей, які є військовослужбовцями, але їхній актуальний статус не відображається у Резерв+. А також – тих військовозобов’язаних, чиї дані не знайдено, і вони отримали про це сповіщення.
  • Аби виправити дані, необхідно заповнити заявку, яка надійде до реєстру “Оберіг”.

Тепер у застосунку Резерв+ доступний електронний військово-обліковий документ. Він має таку ж юридичну силу як і паперовий. Його можна надавати при перетині кордону.

Речник Міністерства оборони України Дмитро Лазуткін заявив 24 Каналу, що тепер QR-код, згенерований у застосунку, прикордонники розглядатимуть як повноцінний електронний військово-обліковий документ. Раніше були розмови про те, як це найшвидше застосувати.

“Резерв+ зараз є повноцінним електронним військово-обліковим документом, який дорівнює паперовому”, – наголосив речник Міністерства оборони України.

Які ще нові функції з’явилися у Резерв+

Цей сервіс дозволяє державі бачити те, скільки людей можна залучити до захисту України. До того ж у застосунку запущено нову функцію виправлення даних онлайн.

Так, мовиться про тих людей, які є військовослужбовцями, але досі перебувають на обліку з певних причин. Тобто це для тих військових, чий актуальний статус не відображався у реєстрі “Оберіг”.

Або йдеться про тих військовозобов’язаних, чиї дані не було знайдено, і вони отримали таке сповіщення у застосунку.

Таке може статися, наприклад, через те, що була якась помилка в податковому номері або в персональних даних, які підтягувалися з державних реєстрів,
– додав Лазуткін.

Тепер громадянам можна заповнити заявку, яка надійде до реєстру “Оберіг” для виправлення даних. Тобто ці питання можна буде розв’язати у чат-боті у режимі онлайн.

Якщо електронний військово-обліковий документ не приймають співробітники ТЦК та СП, у Міноборони просять повідомляти про такі випадки на електронну пошту підтримки застосунку Резерв+ і описати ситуацію, яка виникла.

Источник: www.24tv.ua

No votes yet.
Please wait...
Поділіться своєю знахідкою

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *