Магазини запроваджують обмеження на деякі групи товарів.
У всьому світі масово скуповують захисні маски, дезінфектори для рук та інші продукти першої необхідності. Про психологію масових закупівель під час епідемії, а також про раптового лідера продажів – у сюжеті ТСН.19:30.
Чому туалетний папір зникає першим, і чому його однаково скуповують в Австралії і Америці? Під час епідемії коронавірусу люди масово купують туалетний папір – його немає у багатьох магазинах.
Читайте також:
В Україні карантин через коронавірус, тому "треба бігти" до магазинів: список покупок панікера
ТСН перевірила десять магазинів різних мереж та аптек у передмістях Вашингтона. В трьох пощастило знайти рулони. У семи ж на місці паперу – порожні полиці
Так само швидко, як туалетний папір, закінчуються дезінфектори для рук. Набагато повільніше розкупають макарони та рис, однак їх теж подекуди бракує. Шалено популярним аж у двох магазинах виявився лосось, іншого м'яса на полицях вдосталь.
В Австралії дві жінки побилися через те, що одна з них набрала забагато паперу, а іншій не дісталося нічого.
Маркетологиня Нітіка Герг пояснює: це своєрідна компенсація. “Я не можу нічого зробити з вірусом. Не можу контролювати непевності. Але що я можу – це скупитися. Таку поведінку викликає стадний інстинкт разом із потребою принаймні щось контролювати”, – каже маркетологиня.
Побачивши по телевізору та в інтернеті фотографії порожніх полиць, люди схильні наслідувати поведінку тих, хто вже скупився, стверджує професор соціальної психології Зендер ван дер Лінден з Кембриджського університету.
Саме тому в деяких магазинах уже запроваджують обмеження на певні групи товарів: не більше двох упаковок в одні руки.
Кореспондентка ТСН Яна Слєсарчук.