ЗМІ РФ процензурували згадки про телеведучу Наілю Аскер-заде — новини Росії

На це звернули уваги у Фонді боротьби з корупцією.

Пропагандистські російські ЗМІ оприлюднили, а потім видалили новини, в яких були згадки про розслідування Фонду боротьби з корупцією про майно телеведучої Наілі Аскер-заде. Про це повідомляє Дождь із посиланням на співробітника відділу розслідувань у Фонді боротьби з корупцією Георгія Албурі.

Албурі звернув увагу на те, що подібна інформація зникла з інтернет-ресурсів агентств «РИА Новости» і «ТАСС». Як приклад він навів повідомлення про відгук речника російського президента Володимира Путіна Дмитра Пєскова на це розслідування – замість первісної новини зараз сайт видає повідомлення про помилку. А з проіндексованого пошуковими системами посилань на іншу новину відкривається лише головна сторінка пропагандистського ЗМІ.

Дождь

Як повідомлялося, напередодні Фонд боротьби з корупцією російського опозиційного політика Олексія Навального оприлюднив розслідування щодо елітного житла, приватного літака та VIP-яхти телеведучої каналу «Россия 1» Наілі Аскер-заде, яку називають коханкою президента російського держбанку ВТБ Андрія Костіна.

Відео

Проти російського опозиціонера Олексія Навального відкриють нову справу

Російського опозиціонера Олексія Навального затримали одразу ж після виходу з-під арешту. Політик відсидів 30 діб за організацію мітингу у лютому. Згодом стало відомо, проти російського опозиціонера відкривають чергову справу. Цього разу — за порушення проведення мітинга. 

Источник: www.tsn.ua

No votes yet.
Please wait...
Поделитесь с друзьями

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *