Конкурентний ринок залізничних перевезень – зобов’язання України в угоді про Асоціацію з ЄС, зазначили в Мінінфраструктури.
Міністерство інфраструктури в рамках експериментального проекту допустило роботу приватних локомотивів на окремих маршрутах на залізничних шляхах загального користування. Приватні локомотиви курсуватимуть на дев’яти ділянках, повідомляє прес-служба відомства в четвер, 27 серпня.
Зазначено, що мова йде про локомотиви ТОВ Українська локомотивобудівна компанія. Вона буде працювати на таких маршрутах:
- Стрий – Івано-Франківськ;
- Тернопіль – Шепетівка;
- Шепетівка – Калинівка 1;
- Старокостянтинів 2 – Гречани;
- Старокостянтинів 1 – Гречани;
- Старокостянтинів 2 – Калинівка 1;
- Старокостянтинів 1 – Калинівка 1;
- Гусятин – Ярмолинці – Гречани;
- Кам’янець-Подільський – Гуменці – Балин – Дунаївці – Ярмолинці – Гречани.
Як зазначив міністр інфраструктури Владислав Криклій, створення конкурентного ринку залізничних перевезень – одне із зобов’язань України, відповідно до Угоди про асоціацію з ЄС, у рамках якої передбачається залучення перевізників на залізниці.
“Наша головна мета – ліквідувати дефіцит тяги і монополію Укрзалізниці, але при цьому зберегти баланс між тим, щоб захистити інтереси УЗ як перевізника і задовольнити інтереси бізнесу як вантажовідправника. Це повинен бути акуратний і продуманий перехід, оскільки, демонополізуючи ринок, ми можемо викликати велику конкуренцію на ньому і втратити один з найбільш високодохідних напрямків УЗ – вантажні перевезення”, – сказав він.
Нагадаємо, у грудні 2019 року Кабмін дозволив запуск пілотного проекту про допуск приватних локомотивів на окремі маршрути залізниці.
А напередодні стало відомо, що в Укрзалізниці призначений новий керівник. Ним став Володимир Жмак, який є членом наглядової ради аеропорту Бориспіль.
Новини від Корреспондент.net в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/korrespondentnet
Источник: www.ua.korrespondent.net