В Україні приватні локомотиви допустили до роботи на залізничні маршрути

Конкурентний ринок залізничних перевезень – зобов’язання України в угоді про Асоціацію з ЄС, зазначили в Мінінфраструктури.

 

Міністерство інфраструктури в рамках експериментального проекту допустило роботу приватних локомотивів на окремих маршрутах на залізничних шляхах загального користування. Приватні локомотиви курсуватимуть на дев’яти ділянках, повідомляє прес-служба відомства в четвер, 27 серпня.

 

Зазначено, що мова йде про локомотиви ТОВ Українська локомотивобудівна компанія. Вона буде працювати на таких маршрутах:

 

  • Стрий – Івано-Франківськ;
  • Тернопіль – Шепетівка;
  • Шепетівка – Калинівка 1;
  • Старокостянтинів 2 – Гречани;
  • Старокостянтинів 1 – Гречани;
  • Старокостянтинів 2 – Калинівка 1;
  • Старокостянтинів 1 – Калинівка 1;
  • Гусятин – Ярмолинці – Гречани;
  • Кам’янець-Подільський – Гуменці – Балин – Дунаївці – Ярмолинці – Гречани.

Як зазначив міністр інфраструктури Владислав Криклій, створення конкурентного ринку залізничних перевезень – одне із зобов’язань України, відповідно до Угоди про асоціацію з ЄС, у рамках якої передбачається залучення перевізників на залізниці.

 

“Наша головна мета – ліквідувати дефіцит тяги і монополію Укрзалізниці, але при цьому зберегти баланс між тим, щоб захистити інтереси УЗ як перевізника і задовольнити інтереси бізнесу як вантажовідправника. Це повинен бути акуратний і продуманий перехід, оскільки, демонополізуючи ринок, ми можемо викликати велику конкуренцію на ньому і втратити один з найбільш високодохідних напрямків УЗ – вантажні перевезення”, – сказав він.

 

Нагадаємо, у грудні 2019 року Кабмін дозволив запуск пілотного проекту про допуск приватних локомотивів на окремі маршрути залізниці.

 

А напередодні стало відомо, що в Укрзалізниці призначений новий керівник. Ним став Володимир Жмак, який є членом наглядової ради аеропорту Бориспіль.

 

Новини від Корреспондент.net в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/korrespondentnet

Источник: www.ua.korrespondent.net

No votes yet.
Please wait...
Поділіться своєю знахідкою

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *