Главная » В Світі » Шкіль і Автострада залишили НАДУ: асоціація не стала драйвером реформ

Шкіль і Автострада залишили НАДУ: асоціація не стала драйвером реформ

Національну асоціацію дорожників України залишила одна з найбільших компаній країни.

Компанія Автострада виходить зі складу Національної асоціації дорожників України (НАДУ), а її засновник Максим Шкіль залишає посаду віце-президента організації. Про це стало відомо з повідомлення компанії, опублікованого на її офіційному сайті.

Дорожня галузь стрімко розвивається, а проблеми, які давно накопичуються і сильно гальмують процеси, не вирішуються. На жаль, Національна асоціація дорожників Україна не змогла стати драйвером змін у цьому напрямку.

“Національна асоціація дорожників України, в основі якої ми брали безпосередню участь, була створена для відстоювання та представлення інтересів українських дорожньо-будівельних компаній. Однак, ефективним майданчиком підтримки для них не стала. Було прийнято рішення припинити співпрацю з НАДУ та вийти з керівного складу організації”, – прокоментував це рішення Максим Шкіль, якого цитує прес-служба компанії.

Він зазначив, що планує сконцентруватися на посаді голови Комітету з розвитку інфраструктури Федерації роботодавців України, яка представлена ​​в уряді, має більш широкі повноваження і до складу якої входять найбільші компанії країни, в тому числі дорожні.

“Зокрема, асоціацію засновував для реформ, відстоювання і представлення інтересів українських дорожньо-будівельних компаній. Але, на жаль, НАДУ не стала драйвером змін галузі. Я продовжу ініціювати реформування дорожньо-будівельної галузі. Сконцентрую свої зусилля на посаді голови Комітету з розвитку інфраструктури Федерації роботодавців України. Зроблю все можливе для поновлення дорожньої сфери, створення чесних, відкритих європейських умов роботи для всіх учасників ринку”, – написав Шкіль на своїй сторінці в Facebook.

Як повідомляється на сайті компанії, Група компаній Автострада – один з лідерів українського дорожнього будівництва. Компанія представлена ​​в 11 областях країни. Виробничі потужності складають 16 заводів, 30 виробничих баз і 1,5-тисячний парк сучасної спеціалізованої техніки. У компанії працюють 3500 фахівців. За минулий рік Автострада відремонтувала 300 км автодоріг та 25 мостів. Компанія інвестувала в дорожню техніку і інноваційні технології понад $170 млн.

Новини від Корреспондент.net в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/korrespondentnet

Читайте Korrespondent.net в Google News

Источник: www.ua.korrespondent.net

No votes yet.
Please wait...

Оставить комментарий

Ваш email нигде не будет показанОбязательные для заполнения поля помечены *

*