Лікування all inclusive: як Туреччина зробила медицину своїм туристичним брендом

Лікування all inclusive: як Туреччина зробила медицину своїм туристичним брендом

30.09.2021 10:00

Укрінформ

Перетворенням у медицині сприяло тривале реформування, а тепер якісні медичні послуги успішно надаються туркам і продаються іноземцям

Кожен третій турист, який приїздить до Туреччини, шукає не відпочинок біля моря і навіть не знайомство з історією, визначними місцями, культурою та кухнею – він їде сюди для отримання якісних медичних послуг. Але Туреччина не була б Туреччиною, якби не поєднала приємне з корисним, не поставила б на службу лікарям цілющі властивості природи, а сумні лікарняні палати не перетворила б на фешенебельні номери в п’ятизіркових готелях. Рік від року Туреччина перетворюється на глобальний центр медичного туризму.

ПАНДЕМІЯ НЕ НА ЗАВАДІ, НАВПАКИ

За підсумками 2020 року Туреччина увійшла в топ-5 країн як популярний напрямок медичного туризму. У допандемійному 2018 році Туреччину заради лікування відвідало 700 тисяч людей з різних куточків світу. З початком пандемії цей показник мав би знизитися через тривалі періоди відсутності авіаційного сполучення, глобального зниження мобільності населення, натомість у 2020 році на лікування та оздоровлення до Туреччини приїхало 1,2 млн людей. Вони сумарно витратили на це, за різними оцінками, від 2,5 до 4 млрд доларів США – й це далеко не межа.

Источник: www.ukrinform.ua

No votes yet.
Please wait...
Поділіться своєю знахідкою

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *