Шукаєш правду?
Долучайся до нашого Telegram-каналу!
У Києві є дефіцит водіїв громадського транспорту, під загрозою і приватні транспортні підприємства
У зв’язку з мобілізацією в Києві відчувається гостра нестача водіїв громадського транспорту, що ставить під загрозу роботу багатьох транспортних компаній, які здійснюють пасажирські перевезення в Києві та Київській області.
Нестача водії приватних маршруток складна та ставить під загрозу роботу багатьох транспортних підприємств, які здійснюють перевезення пасажирів в Києві та Київській області. Також доволі відчутний дефіцит водіїв громадського транспорту в столиці. Орієнтовно, понад пів тисячі водіїв “Київпастрансу” були мобілізовані. Про це журналісту УНН повідомили голова Асоціації перевізників Києва та Киї області Ігор Мойсеєнко та речник КП “Київпастранс” Олег Грищак.
Є певний дефіцит у нас водіїв, суттєвий. Можна сказати, що десь пів тисячі, навіть більше водіїв у нас були мобілізовані, тому, власне, російська агресія – це є перша головна причина дефіциту водіїв у нашому підприємстві. Зараз ми вирішуємо це питання тим, що ми надаємо бронь водіям. Був період певний час, коли з цим були певні складнощі не з нашої провини. Зараз ми виходимо з ситуації ось таким чином, але бронювання за законом не може стосуватися всіх 100% працівників
– розповів Грищак.
Він зазначив, що дефіцит доволі відчутний для “Київпастрансу.
Є постійна потреба в спеціалістах різного плану – водіях, спеціалістах з ремонту рухомого складу, електриків, слюсарів, фрезерувальників
– сказав Грищак.
На запитання у якому громадському транспорті найбільше не вистачає людей, Грищак відповів, що на автобусних маршрутах, оскільки в трамваях та тролейбусах більшість водіїв – жінки.
В Асоціації міжнародних автоперевізників заявляють, що працівники ТЦК зробили все можливе, щоб водії боялись їхати в рейси 17 травня 2024, 13:36 • 191456 переглядiв
Окрім того, він прокоментував дискусію громадської організації “Vision Zero” щодо долучення до професії водіїв громадського транспорту водіїв з 18 років.
З цього приводу можу сказати тільки одне, що є певне законодавство та певні вимоги до кваліфікації водія. Наприклад, якщо ми говоримо про водія автобуса, то потрібно розуміти, що для того, щоб керувати пасажирським автобусом, перевозити людей потрібно мати 2 роки водійського стажу. 18-річний водій який щойно отримав водійське посвідчення не зможе мати 2 роки досвіду. Залучення молоді з 18 років – це пропозиція хороша, але трохи дилетантська, тому що люди, які подають такі пропозиції не зовсім розуміють, як відбувається навчання водіїв
– сказав Грищак.
Грищак зазначив, що “Київпастранс” вітає будь-яку законодавчу зміну яка буде йти на користь залученню спеціалісті до роботи, зокрема на їхньому підприємстві.
Ми вітаємо будь-яку законодавчу зміну яка буде йти на користь залученню спеціалісті до роботи, зокрема на нашому підприємстві. Але це не ми ухвалюємо, потрібні зміни в закон
– додав Грищак.
Голова Асоціації перевізників Києва та Київської області Ігор Мойсеєнко повідомив журналісту УНН, що останні 5 років у перевізників Києва та Київської області був дефіцит водіїв.
У 2022 році з початком (повномасштабної – ред.) військової агресії російської федерації ця проблема стала ще складнішою. А у 2024 році у зв’язку із мобілізацією, нестача водії настільки складна, що ставить під загрозу роботу багатьох транспортних підприємств, які здійснюють перевезення пасажирів в Києві та Київській області. Тому якщо влада не допоможе забезпечити бронювання водіїв перевізникам, наслідки будуть дуже негативні для сфери перевезень
– розповів Мойсеєнко.
На запитання, чи надається бронювання для водіїв, Мойсеєнко відповів: “Документи подано, але рішення поки немає, більшість підприємств не підходять під критерії для бронювання водіїв, які встановила влада”.
Додамо
Заступник міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Сергій Деркач повідомляв Суспільному, що у Міністерстві інфраструктури сподіваються на зміни щодо бронювання водіїв. Там надіслали до Міністерства економіки список всіх професій в частині транспорту і загалом по міністерству відновлення, які потрібно, щоб були заброньовані. Загалом у бронюванні водіїв станом на 16 травня змін немає.
Водії, механіки, стрільці, оператори БпЛА, медики: в Міноборони назвали вакансії, на які найбільше потрібні люди в армії 7 травня 2024, 14:09 • 18392 перегляди
Источник: www.unn.com.ua