В Україні випускають марку Kalush

фотогалерея

КИЇВ. 4 квітня. УНН. В Україні випускають марку Kalush, на честь переможців пісенного конкурсу “Євробачення” 2022 року. Її запуск у продаж відбудеться 10 квітня. Про це повідомив гендиректор АТ “Укрпошта” Ігор Смілянський у Telegram, пише УНН.

Цитата

“Майже рік минув з того часу, як вся країна вболівала за Kalush Orchestra на конкурсі “Євробачення-2022” і сподівалася почути слова, які могли б звернути міжнародну увагу на війну в Україні та сотню українських військових, які тоді перебували під обстрілом на “Азовсталі”. Поранені, без води, їжі та ліків. Саме тоді зі сцени пролунали відомі слова: “Save Mariupol, save Azovstal now!”.

А ми виконуємо свою обіцянку, яку дали рік тому, і сьогодні презентуємо марку “Kalush”, бо це ще один символ війни та сміливості наших людей — робити все, щоб бути почутими”, – написав Смілянський.

Деталі

Урочисте спецпогашення, зі слів голови Укрпошти, пройде 10 квітня (одночасно із запуском продажу марки у відділеннях по всій країні) у місті Калуш Івано-Франківської області разом з лідером гурту Олегом Псюком та його учасниками, а також погашення штемпелем “Перший день” – у Києві.

Автор марки – Святослав Романчак, автор картки – Юрій Сосницький, художниця конвертів – Олеся Вакуленко.

“Тим, хто хоче впевнитись, що з тиражу 130 тисяч листів точно отримає хоча б 1, треба або офомити абонемент до 9 квітня, або офомити передзамовлення вже сьогодні”, – додав Смілянський.

Нагадаємо

Укрпошта випустила марку до дня звільнення Бучі, Ірпеня, Гостомеля.

Источник: www.unn.com.ua

No votes yet.
Please wait...
Поділіться своєю знахідкою

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *