У понеділок, 20 липня, Бюро розслідувань і аналізу безпеки цивільної авіації розпочинає роботу з бортовими самописцями.
“Чорні скриньки” “Боїнга” МАУ, збитого у січні під іранським Тегераном, прибули до Франції. У понеділок, 20 липня, Бюро розслідувань і аналізу безпеки цивільної авіації розпочинає роботу над розшифровкою вмісту бортових самописців.
Як саме відбуватиметься цей процес і коли чекати на результати — у сюжеті ТСН. Ранок.
Команда з 20 міжнародних фахівців працюватиме над розшифровкою чорних скриньок у лабораторіях французького Бюро розслідувань і аналізу безпеки цивільної авіації. Їхня основна мета — отримати інформацію про останні хвилини літака, зокрема розмови у кабіні пілотів і технічні параметри польоту. Це допоможе відновити картину трагедії у небі над Тегераном 8 січня, що забрала 176 життів.
Вже через три дні після катастрофи Іран визнав, що помилково збив український літак. В останньому звіті Іранського Агентства цивільної авіації йдеться про “людську помилку під час налаштування радарної системи”, через яку літак прийняли за ворожу ціль. Це відбулося у момент, коли Іран очікував потенційного авіанальоту США після атаки Іраном американських військових баз в Іраку.
Робота Французького бюро розслідувань і аналізу триватиме щонайменше кілька місяців. Зазвичай діяльність французьких слідчих полягає у розслідуванні катастроф, що відбулися з французькими авіаконструкторами, французькими авіакомпаніями або над територією Франції. Утім, за незалежною експертизою до французів звертаються і міжнародні партнери.
Під час прослуховування запису бортових самописців, за процедурою, Бюро мають бути присутні юридичні експерти. Після завершення розслідування дані чорних скриньок оприлюднять.