Lexus ES. Нові грані прекрасного

Сьоме за рахунком покоління Lexus ES стало першим, в якому з’явилася версія F Sport. Чому Lexus, слава якого покоїться на ґрунтовності, комфорт та кабінетної тиші салонів його автомобілів, знову заводить ігри зі спортом?

Така фірмова філософія: об’єднувати те, що об’єднати, здавалося б, не можна. В даному випадку – комфорт і простір салону передньоприводного Lexus ES  та драйверські якості заднеприводного Lexus GS, який знімається з виробництва.

Філософія як не можна краще підійшла до нової, ще незвичної реальності. Душу, що знемогає в чотирьох стінах, час від часу потрібно провітрювати. Рух перестає здаватися рутиною, рух – це життя.

МАЙСТЕРНЕ ОГРАНЮВАННЯ

І якщо ще можна переконати себе пройти повз спорту у форматі трошки легковажного дводверного купе, то вельми непросто встояти перед тим же спортом, що з’явився в образі практичного місткого седана.

Хоча кількість дверей Lexus ES 350 в комплектації F Sport починаєш усвідомлювати не відразу – спочатку погляд надовго затримується на цiкавому малюнку його обличчя.

Мода на гіпертрофію решітки радіатора не оминула Lexus стороною – японські дизайнери давно і впевнено тримаються в мейнстримі. Але вражаючих розмірів решітка ES виглядає витончено завдяки примхливому зигзагу боковин. А ії сітчастий малюнок – неодмінна ознака версії F Sport – тут укладено в майстерну оправу з темного хрому.

У цього «Лексуса» явно сите життя; він дивиться на світ впевненим поглядом професійного спортсмена, а не дворового хулігана. І з м’язами все в порядку: погляньте на потужні задні колісні арки! Провокаційна елегантність – так в двох словах можна описати зовнішність нового Lexus ES.
Той нечастий випадок, коли особисті враження повністю співзвучні з офіційною назвою дизайнерської концепції.

ТОНКИЙ НАТЯК

Це дійсно перший ES, салон якого налаштовує не на заспокійливо-комфортне переміщення в просторі, а на чуттєву, емоційну їзду. Втім, Lexus не наполягає на такому підході: любителі традиційних цінностей марки можуть вибрати собі інший Lexus ES, і теж будуть задоволені.

Але повернемося до версії F Sport. Безпрограшна комбінація червоного і чорного в обробці інтер’єру прекрасно відтіняє блиск полірованого металу – це виблискують декоративні вставки на дверях і приладовій панелі. Причому декоративні вони по функції, а не по суті: метал справжній! Вставки мають власна назва – «Хадорi. Так зветься давня японська техніка ручної обробки ріжучої кромки меча, який вони символізують. Подібність приголомшлива: навіть на дотик вставка нагадує фактуру леза грізної японської зброї.

На цьому список ексклюзивних фішок версії F Sport не закінчується.

У Lexus ES 350 F Sport встановлено унікальну в своєму роді мехатронну панель приладiв, що гармонійно поєднує класичні рішення з сучасними технологіями – знову-таки, за велінням фірмової філософії. Після натискання кнопки на кермі тахометр з тихим дзижчанням зсувається в бік, звільняючи місце додатковому кольоровому екрану бортового комп’ютера. Ідея запозичена у легендарного спорткара Lexus LFA, яким свого часу так захоплювався Джеремі Кларксон.

ДОЗВОЛЬТЕ ПРИСЛУЖИТИСЯ

Спортивні передні крісла з щільним набиванням обiймають спину, але не тиснуть: драйверські амбіції не змушують Lexus переступити тонку грань комфорту. А поки спина занурюється в оброблені перфорованою еко-шкірою “ковші”, вони послужливо підігріваються, хоча ви ще навіть не встигли попросити їх про це. Так працює функція «клімат-консьєрж», що донедавна була доступна тільки власникам флагманського Lexus LS. Автомобіль сам встановлює підігрів обох передніх сидінь і керма на потрібний рівень, в залежності від зовнішньої температури.

До послуг пасажирів другого ряду – маса простору для ніг, м’якша, ніж у передніх сидінь, подушка, зручний кут нахилу спинки і два USB-порту. А ось підігрів задніх сидінь чомусь не передбачений.

ГАРЯЧЕ СЕРЦЕ

Під капотом Lexus ES 350 F Sport виявилася рідкісна за теперішніх часів штучка, майже раритет: атмосферний 3,5-літровий бензиновий V6 потужністю 302 к.с. Це добрий знайомий 2GR-FKS, відомий по інших моделях Lexus.

Падіння цін на паливо змусило по-новому поглянути на такi могутні «серця»: сьогодні вибір на користь бензинового мотора такого об’єму вже не здається марнотратством. Та й занадто багато двигун не вимагає: 12,5 літрів на 100 км в місті, якщо не стояти в пробках. Чесно кажучи, очікували більшої витрати, оскільки системи старт-стоп у ES 350 F Sport немає. Але виручає характер мотора: щоб їхати, 3,5-літровий V6 необов’язково викручувати. При спокійному розгоні стрілка тахометра рідко піднімається вище двох тисяч.

Хоча повністю свій характер «шістка» розкриває, починаючи з середніх обертів: двигун оснащений системою ACIS, яка змінює геометрію впускного тракту. І нагородою тим, хто може дозволити собі не економити кожен літр, стає феєрична дігнаміка.

З НЕСАМОВИТО СИЛОЮ

Справа не тільки в швидкості – 7,4 с до сотні (дані наших замірів) цілком достатньо, щоб з запасом обійти більшість популярних кросоверів, хоча і забагато, щоб боротися з хот-хетчами.

Суть 3,5-літрового V6 – в його емоційності. Пік крутного моменту у цього атмосферника довший і виразнiший, ніж у дволітрового рядного турбодизеля німецьких конкурентів. Восьмиступінчастий автомат Direct Shift може дозволити собі перемикатися рідше, а значить, можна довше триматися на чудовою хвилі тяги, радіючи її наростаючою крутизні. І все це – під прекрасний акомпанемент шести циліндрів, гучність якого мультимедійна система Lexus, втім, готова додатково підсилити.

Їй доводиться робити це, щоб звук міг долати бар’єр чудовою, без перебільшення, шумоізоляції салону і точно супроводжувати найменше переміщення педалі газу. Заради цього мультімедійка акцентовано підсилює голос мотора і випуску на дев’яти різних частотах.

 

АЗАРТНИЙ ДРАЙВ

За найменшим рухом акселератора йде не тільки звук, але і сам автомобіль. Ніякої жуйки під педаллю: багатодискове блокування гідротрансформатору АКПП спрацьовує рано і надовго, забезпечуючи пряму передачу крутного моменту до 82% часу їзди. Найкраще це відчувається, звичайно, в спортивному режимі автомата.

Їде Lexus ES 350 F Sport красиво. Не сповзає на зовнішній радіус на виході з повороту, а переходить у красиве силове ковзання, трохи розпрямляючи траєкторію під тягою.

Такі звички – справжнє диво для японських передньопривідних седанів. М’який і ненав’язливий при щоденній їзді, Lexus ES 350 в версії F Sport навчився перетворюватися у звiра за бажанням водія. І при цьому – що найдивніше – залишатися комфортним. Підвіска ES 350 F Sport дає відчути профіль дороги, але не дозволяє йому дратувати пасажирів.

Так що версія F Sport для моделі ES – це історія не тільки про декор. Lexus ES F Sport – це взагалі абсолютно незвична для Lexus ES історія. Зустріньтеся з нею особисто – вам сподобається.

Источник: www.ua.korrespondent.net

No votes yet.
Please wait...
Поділіться своєю знахідкою

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *