Із закуплених напередодні рулонів туалетного паперу ресторан “прилаштував” уже більше третини запасів.
The BeaconTap, ресторан з американського Чикаго, вирішив отримати вигоду на тлі глобальної істерії через туалетний папір. Заклад громадського харчування почав поставляти її разом із замовленнями додому. Про це повідомляє NBC.
Ідея з “рулоном-компліментом” прийшла в голову одному з менеджерів закладу. Власник ресторану Шон Окерлунд відразу зв’язався з постачальником туалетного паперу і замовив його якомога більше, щоб “зробити приємне клієнтам”. Про нову пропозицію ресторан повідомив на своїй сторінці у Facebook.
“Акція спрямована на те, щоб повернути людям почуття гумору, втрачене через небезпеку зараження коронавірусом” – пояснив своє рішення Окерлунд.
Однак для участі в акції слід виконати одну умову – замовити їжу на винос не менше ніж на 25 доларів.
Раніше житель австралійського Сіднея випадково знайшов у себе вдома сотні рулонів туалетного паперу.
Також повідомлялося, що у США флорист робить букети з туалетного паперу. Також учені пояснили попит на туалетний папір.
Источник: www.ua.korrespondent.net