Автосалон цьогоріч скасували через вірус.
Розкішні спорткари, електромобілі, гібриди – усі найочікуваніші автопрем'єри таки засвітилися на червоних швейцарських подіумах. Попри те, що найавторитетніший на планеті Женевський автосалон цьогоріч скасували через епідемію коронавірусу, але автомобільне шоу триває, йдеться у сюжеті новин “Спецкор” на каналі 2+2.
Читайте також:
В Європі назвали переможців конкурсу "Автомобіль року-2020"
Акредитовані на Женевський автосалон журналісти отримали запрошення на віртуальний прес-день. Кілька років тому, на автовиставці заборонили моделей-красунь, а нині автошоу розпочалося іще й без журналістів.
Без шаленої публіки, без шику, водночас, і без пафосу – щогодини Женевський автосалон оголошував найочікуваніші автопрем’єри. Оплески, якщо й були, то хіба від самих працівників.
Новий 911-й Porsche одразу називає себе найдинамічнішим Porsche всіх часів. Для нього конструктори розробили абсолютно новий двигун, який дозволив завдяки турбіні витягнути ще на 50 “конячок” більше, ніж у попередньої моделі. Розганяється Turbo S – тепер за 2.7 секунди до сотні. А позначку в 200 кілометрів долає менше, ніж за дев’ять секунд. У Європі його продаватимуть за 217 тисяч евро, якщо в кузові купе. І на 13 тисяч більше, якщо автовласник захоче відкидний дах.
Читайте також:
В Україні просів ринок машин для бізнесу. Які авто купували у лютому
Кабріолет показали й британці – Bentley Bacalar. Витончений, хоч і дещо консервативний. Під капотом модернізований 6-літровий двигун із двома турбінами, які до сотні розганяють болід лишень за 3,5 секунди. А оскільки він виготовлений винятково вручну, то й ціна відлякує навіть палких прихильників. За цю Bentley британці просять 1,8 млн євро.
Серед спортивного преміум класу публіці продемонстрували ще одного британця – це McLaren 765 LT.
Читайте також:
Світові автошоу масово скасовують через коронавірус. Виставку у Пекіні безстроково перенесено
“Це наша нова гордість. Він поєднав у собі такі поняття – швидкий і легкий. Порівняно з попередньою моделлю – ми додали аж 45 кінських сил і при цьому на 80 кілограмів зменшили вагу”, – каже генеральний директор McLaren Майк Флевіт.
Він на секунду довше бере сотню, аніж представлений раніше Porsche. Рекорд у McLaren – 2.8 секунди. Найбільше, що здивувало фанів, – автовиробник знизив максимальну швидкість. Тепер замість 341 кілометра електроніка зупинить розгін на швидкості 330 кілометрів за годину. І, хоч передзамовлення компанія вже почала приймати, ціну оголошувати публічно англійці не захотіли.
Кореспондент “Спецкор” Віталій Афанасієнко