Експерти розповіли, в яких електрокарів швидше зношуються батареї

Експерти з’ясували, як швидко “вмирають” батареї електрокарів. Виявилося, що в спекотних країнах і при частому режимі швидкої зарядки вони втрачають ємність більше і швидше.

 

Фахівці компанії Geotab, що займається системою глобального позиціонування і стеженням за транспортними засобами, з’ясували, з якою швидкістю акумуляторні батареї електромобілів втрачають ємність, пише Motor.

 

Було досліджено 6300 електромобілів різних марок. Експерти встановили, що, в середньому, батарея електрокара втрачає близько 2,3 відсотка ємності щороку експлуатації.

 

Автори зробили висновок, що при таких мінімальних втратах акумулятори можуть пережити навіть автомобілі, в які вони встановлені.

 

Також попутно вдалося визначити, що ступінь і швидкість зносу батарей у різних електрокарів різна. Так, наприклад, у Tesla Model S, де стоїть система водяного охолодження, батарея за рік втратила 2,3 відсотка ємності. А в Nissan Leaf, де використовується пасивне повітряне охолодження, – 4,2 відсотка.

 

Фахівці Geotab з’ясували, що частота використання автомобіля практично не впливає на термін служби батареї, на відміну від кліматичних умов. Коли на вулиці спека, то батарея зношується набагато швидше, ніж у холодному кліматі.

 

Також батареї швидше втрачають ємність, якщо зловживати режимом швидкої зарядки.

 

Раніше повідомлялося, що в Києві після зарядки згорів електрокар. Очевидці стверджують, що загоряння пішло з-під лівого заднього колеса. Саме там і знаходяться батареї.

 

Також нагадаємо, що в Україні продовжує зростати попит на електрокари.

 

Источник: www.ua.korrespondent.net

No votes yet.
Please wait...
Поділіться своєю знахідкою

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *