Стало відомо, що українці найчастіше хотіли купити в Інтернеті

Рейтинг купівельних запитів українців у минулому році опублікував майданчик OLX. У ньому з великим відривом випередила “квартира”.

Найбільша кількість пошукових запитів на майданчику OLX у минулому році припала на такі позиції, як: квартира – понад 8,1 мільйона запитів, велосипед – більше 5,8 млн, диван – 4,88 млн. Про це свідчать аналітичні дані сервісу.

Крім того, українці часто шукали кросівки – більше 4,84 млн запитів і роботу – більше, ніж 4,2 млн запитів, а також будинки – 3,3 млн запитів.

 

Серед спортивних брендів лідирують Adidas і Nike, з невеликим відривом на користь першого.

 

Найпопулярнішим девайсом для українців у 2019 році став iPhone 7, загалом техніку Apple шукали 17,8 млн разів.

 

За даними аналітиків OLX, у категорії Хобі, відпочинок і спорт найбільша кількість запитів пов’язана з пошуком різного велотранспорту і їхніх запчастин – тільки щодо Android було більше 1 млн запитів.

 

Іншим популярним товаром у цій категорії був намет – майже 200 тисяч запитів на Android.

 

Користувачі цієї ОС також часто шукали спінінг – 66 300 запитів і човен – 53 000.

 

Гантелі користувачі Android шукали 96 500 разів.

 

У категорії Дитячий світ у топ-5 запитів увійшли куртки – більше 1 млн, коляски – 980 900, сукні – 950 000, кросівки – 866 600 і комбінезони – 835 100 запитів.

 

Батьки також шукали конкретні бренди – такі, як Zara, Next, Crocs, Ecco, Lenne, Adidas, Reima, H&M і Geox.

 

Серед “дитячих” брендів лідирував Chicco – 371 100 запитів. У 2019 році користувачі активно цікавилися автокріслом для дітей – 770 300 запитів від усіх пошуків у категорії дитячих товарів.

 

Раніше стало відомо, скільки грошей українці витратили на AliExpress 11 листопада.

 

Новини від Корреспондент.net у Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/korrespondentnet.

Источник: www.ua.korrespondent.net

No votes yet.
Please wait...
Поділіться своєю любов'ю

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *